Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hadde svigers her i helgen, og helgen har jo vært varm som fy. Svigerfar er ikke akkurat den som passer mest på hygienen og er stor og svetter som en gris. Mesteparten av helgen lå han derfor inne på sofaen, som var helt nyrenset, og snorka og sov mens han sikla på mine dyre nyinnkjøpte puter. Der lå han i bare en liten shorts, mens han svetta og det lukta ikke særlig godt av han. (så ille at 3 åringen min kommenterte at det lukta ekkelt av farfar). De dro hjem på morran idag, men mens jeg sitter i sofaen nå så kjenner jeg det stinker, greit jeg har ekstra bra luktesans, men FY FAEN, jeg synes det er jævlig ekkelt...må jo sende alt på rens igjen og det er søren meg dyrt. Noe jeg gjør en gang i halvåret liksom. Sliter selv med hyperemesis og er jo derfor ekstra var på lukter...har nå flytta meg inn i senga. Gruer meg sinnsykt til å ta av sengetøyet, eller foresten, det skal sambo få gjøre. Er lov å blir forbanna på sånt. Sier jo ikke noe til han, vi har et anstrengt forhold fra før. Men gjør det ikke noe bedre at han stinker så jeg ikke kan sitte i samme rom som han engang. Ekle gris
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hadde ikke blitt irritert fordi det var jeg som plasserte han i sofaen, men jeg hadde blitt temmelig oppgitt. Hadde nok synst det var ganske ekkelt også. Rart ikke svigerfaren din tenkte litt selv. Og villeså absolutt sagt at sofaen ikke kan ligges på mer - fordi det vil lukte sånn av den. Be svigerfar ta med seg reiseseng neste gang. Fysj.....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Har også en lignende svigerfar. Ikke så altfor nøye med hygienen, men han er ingen ekkel gris. Jeg hadde aldri kommet til å kalle han en ekkel gris allikevel. Er kjempeglad i svigerfar og han kan komme å ligge på sofaen vår når som helst Neste gang din svigerfar kommer så kan du legge et teppe over sofaen
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Han har ikke sovet på sofaen om natta, gjesterom med egen seng, men han har liggi på sofaen og dassa hele dagen, hele helgen og sovet, sett på tv, snorka, sikla. Og tenke er vel ikke hans sterkeste side akkurat, du skjønner, han er ufeilbarig...Brente noe jævlig ¨for å kaste han vekk fra sofaen, men av respekt for samboeren min må jeg holde alt jeg irriterer meg på når det gjelder svigerfar innvendig, har nemlig ikke alltid gjort det. Men så de såret samboer så at jeg nå holder kjeft (selv om samboer og andre familier er enig) Han tør heller ikke å si noe til faren sin selv. hilsenHI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 herregud, tastaturet er helt klikk, sorry en haug med skrivefeil, tastene følger ikke fingrene alltid. HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Æsj.... Moren og stefaren min er faktisk også sånne griser, mamma røyker i tillegg, og begge har sånne ekle uvaner med å snorke, fise, rape, smatte osv osv. Helt utrolig ekkelt. Er vel verre for deg siden det er snakk om svigers, men jeg føler ikke heller jeg kan si noe til dem. Så, what to do?? Ingenting, vil jeg tro.... Håper og tror at jeg har har bedre hygiene, og færre ekle uvaner, enn dem. Som hun oppfor sa, kan du jo legge et teppe over sofaen. Og heller spare opp penger til rens neste gang de har vært på besøk....Ikke så gøy å ødelegge familie"idyllen" heller... Yak!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Skjønner godt at du blir irritert, det ville jeg også blitt. Og hva er egentlig vitsen med å dra på besøk til sønnen med familie når du bare skal ligge og sove og snorke hele helga? Fisj, for en ekkel mann.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 neste gang de kommer skal jeg anskaffe sånn plasttrekk til hele sofaen, hehe, også skal jeg ta bort alle putene. I tillegg skal jeg begynne å legge drittbleiene til ungene rundt i hele huset dems når vi er der, det lukter jo nesten like ille som han. Bare det å gå rundt i undertøyet når man er på besøk er jo horribelt om det ikke er på vei til og fra badet eller noe da. Jeg trodde i tillegg jeg skulle dø når han satt seg ned og begynte å klippe neglene, med MIN neglesaks midt i stua. Jeg spyr liksom nok om dagen, trenger ikke bli utsatt for mer ekle ting enn nødvendig, blæh HI
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 nei det er jo et annet tema, men det har jeg gitt opp. Når de er her, gjør vi ingenting, de synes begge det er best å bare sitte her. Skulle gjerne dratt på stranda og en tur ut på vannet, men det er ikke lett å løfte ræva fra sofaen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Herregud, han høres jo helt motbydelig ut! Hva sier kona hans til det? Tror virkelig ikke jeg hadde greid å ha ham på besøk.... Ingen enkel situasjon. Æææææsj
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Hun er nok vant til det, de kritiserer han hele tiden for alt...er bare jeg som tydeligvis må holde kjeft. Og ja, jeg sliter med å ha han her, og sliter forsåvidt like mye med å være der. Men de bor langt vekk og de må jo se barnebarna + at samboer trenger jo å være på hjemstedet litt. De bor i en liten leilighet, med 2 soverom. Svigersøstera mi på 20 og typen bor også der + en katt og en hund. Vi er jo oss + 2 barn, etterhvert 3 og her skal vi også bo da, er gjerne der hvertfall en uke av gangen. På sommeren er vi der hvertfall 3. De bor i 3 etasje, uten balkong, ingen hage utenfor. (akkurat sånn jeg vil tilbringe sommeren/ferien, særlig siden vi bor i en sommerby og har en stor diger deilig terrasse og et stort hus med masse plass) men det er jo ikke noe å diskutere, alle ferier og fridager inntil helger kjører vi dit. (tar ca 8-9t å komme seg dit) Hører jo med til historien at han er en periodedranker og når vi er der er det ferie (han er pensjonist) og ferie er drikketid, han kan f.eks drikke opp en kasse med øl og et par helsflasker sprit i løpet av en helg. Koselig å ha ungene der da... Men ,har jo ikke noe å si, må bare prise meg lykkelig over at vi bor der jeg kommer fra, i nærheten av min familie. Samboer har jo flyttet fra alle, så må godta litt...men kjenner det tærer, særlig som gravid og sliten.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 jeg hadde glatt foreslått hotell/hytte eller campingplass for egen del viss jar hadde hatt slike svigerforeldre. Enkel årsak, siden vi er såpass mange er det greit å ha noe for seg selv, å klare seg selv. Slik gjør vi det i sommer da vi skal i 60 års dag til min tante, hyggelige de, men vil ikke bo hos de som de har foreslått! Og ikke minst de forsto heldigvis det!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 skal love deg det er foreslått men absolutt ikke godtatt. Samboer synes det blir helt feil å ikke bo sammen med dem når vi er der. Sommeren for 2 år siden leide vi hytte en uke...men da selvfølgelig med svigers på slep + katte bikkje, svigersøster og type... Var ikke noe større plass i hytta, men terrasse og hage hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå