Gå til innhold

Ønsker meg så sårt et barn til.....men mannen vil ikke.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dette er noe jeg ikke vil uten han så det er ingen løsning å gå fra han.

På en måte føler jeg meg litt sutrete for vi har friske,fine barn fra før.Og jeg elsker de høyest over alt:)Men jeg føler jeg har et barn for lite liksom.

Har tatt det opp med mannen om ikke vi kan prøve med en til om et års tid,men det er plent NEI.Det blir ikke fler sier han.

Må jo egentlig bare respektere det.Prøver så godt jeg kan å gjemme skuffelsen når jeg hinter om temaet innimellom.

For jeg føler meg trist når han svarer som han gjør.Jeg blir skikkelig lei meg og føler en slags sorg faktisk.

Jeg koser meg masse med de barna vi har og nyter hvert øyeblikk med dem.Men klarer ikke legge vekk tanken om en til.

Vet om flere her inne som har maaange barn og jeg skulle ønske det var meg liksom.

Sånn,nå fikk jeg ivertfall luftet tankene mine....deilig det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kunne jeg skrevet selv.... bortsett fra at vi bare har ett barn fra før. Blir nok dessverre ikke søsken på h*n. Er litt deppa for det innimellom.

Skrevet

Hvorfor blir det ikke flere på dere? Fordi mannen ikke vil?

Jeg synes man burde være 2 om det! Ikke at mannen bastant kan si nei, men ikke stort å gjøre om han nekter da. Synes synd på dere i denne situasjonen og håper det ordner seg en dag!

Skrevet

Kan jo hende de ombestemmer seg da. Bare ikke mase så mye at han føler seg presset.

Skrevet

Vet liksom ikke helt om det er synd på oss....vi har jo barn og har jo vært heldige i forhold til andre på det planet......

Men jeg sørger alikevel....prøver å tenke positivt,men han har tydeligvis bestemt seg helt nå i det siste.

Jeg elsker mannen min og det er han jeg vil bli gammel med.....kanskje det er derfor det er ekstra trist.....

Vi mistet mange tidlig i svangerskapet (6 ganger) før vi avsluttet med en perfekt en....for en del år siden tok jeg en abort da en eks av meg sa jeg måtte for hans skyld.(Han kom til å bli utstøtt av familien sa han....mye mulig....)Jeg sørget noe vannvittig og merker meg fortsatt termindagen hvert år....Vet ikke om jeg alltid vil føle jeg har noen barn for lite jeg......

Men jeg skulle så gjerne....bare en til.....

Skrevet

Tenkte at det var synd på dere i akkurat denne situasjonene, ellers virker det jo som du har en flott mann og flotte unger! Hadd du mange barn nå da?

Er dere gamle?

Det er fult mulig at han kan endre synspunkt, så du får håpe på det!! Hva med å adoptere, er det like uaktuelt for mannen dine, eller er det ikke et alternativ?

Ønsker deg/dere lykke til!!

Skrevet

Joda,vi har 4 barn.....

Har nevnt adopsjon mange ganger jeg,men nå ser det ut til at han ikke vil ha noe som helst mere barn.

Noe av grunnen er og at det går utover hans egentid....men han har masse egentid han....jaja.....

Ungene er fra 9 år og ned til 1 år.....jeg nærmer meg 35 og føler jeg ikke har verdens beste tid på meg;)))

Må bare finne en måte å takle den sorgen jeg føler tror jeg....vet bare ikke hvordan.

Skrevet

Jeg føler det på akkurat samme måte. Har alltid levd i troen på at vi skal ha to barn, men nå er plutselig mannen usikker, ikke klar på LENGE enda hvertfall... Skjønner hva du mener med at du føler at du har ett barn for lite. Får helt vondt inni meg av å tenke på at jeg ikke skal oppleve den koselige babytiden en gang til... hadde jeg vist det tror jeg at jeg ville gjort ting anderledes med den ene jeg har, prøvd å nyte babytiden mer på en måte, ikke latt ting gå så fort... har så inderlig lyst på ett barn til... vanskelig å bekrive, men det er som å "miste" et barn jeg aldri har hatt... savnet er stort etter ett barn til!

Skrevet

Vi har også en, og jeg ønsker en til! Men mannen er ikke klar ennå, og innen han ev. blir "klar" er det nok for seint. Er over 35 så jeg har ikke sååå god tid til å vente...

Skrevet

Syns egentlig ikke så synd på deg, for å være helt ærlig, dere har jo tross alt 4 barn... Hadde vært annerledes om dere bare hadde 1 barn.. Kan på en måte skjønne at han ikke ønsker flere. Jeg venter nr 3 og syns det er mer enn nok. Men som det blir sagt over her, hvis du ikke maser om det kan det jo være han forandrer mening etterhvert. Hvis minstemann bare er et år, så kan det jo være han bare er glad for å være over den værste babyperioden med nattevåk o.l Kanskje ting forandrer seg når babyen blir litt større.. Kanskje han også vil savne å ha en baby i huset?

Skrevet

Kjære vene.. Dere har 4 barn. Synes mannen din har full rett til å si stopp. Mannen min ville har 4 barn, men jeg orker ikke å gå gravid flere ganger, så her er det nå stopp på 2. Dette har vi snakket om mange ganger, og vi er nå enige om de to vi har. Når kvinnen har rett til å si nei, må vel mannen også ha rett til det uten å måtte stilles for retten. Skal vel være likestilling i dette landet? Nei, vær fornøyd med at han har vært med på de dere har og nyt dem. De skal jo ha skolegang, førerkort, utdannelse og leilighet. Tro ikke at det kommer til å bli noe billigere i framtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...