JulieF*Victoria* Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hvor mange av dere hadde reellle symptomer før dere fikk en positiv test? Jeg er så lei av å lete etter kvalme, ømme pupper, rar smak i munnen osv osv....
lillerunde Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Hadde ingen symptomer overhodet og har ikke så mange nå heller, selvom jeg nærmer meg uke 8. Hadde ihvertfall ingen symptomer da jeg testet positivt. Vi er alle veldig forskjellige. Noen har få eller ingen symptomer gjennom svangerskapet, mens andre får alt, så ingen grunn til å bekymre seg for uteblevne symptomer.
sels Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hei. Jeg kan trøste deg med at du trenger ikke å ha symptomer før du tar en positiv test. For seks år siden så fikk vi tvillinger og når jeg ble gravid med de så hadde jeg ikke anelse før jeg tok testen. Nå er jeg gravid med nr 3 og jeg hadde en liten mistanke før jeg to test fordi at jeg merket at noe skjedde med magen min. Men ellers merket jeg ikke noe før jeg tok testen og noen dager etterpå.
JulieF*Victoria* Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar, og takk og farvel til symptomjakten:) hehe!
Dodlimammatil2 Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde heller ikke noen symptomer, jeg hadde ømme pupper med det har jeg alltid før mens, så jeg tenkte ikke over det. Når jeg tenker på alle gangene jeg har vært på symptomjakt uten å være gravid, så er det ironisk at når det endelig skjer har jeg ingen symptomer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå