Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Fant noen garderobeskap på finn.no som jeg tenkte å kjøpe. Enkle hvite IKEA skap. han skulle ha 395 for begge, ikke ille det. Sa jeg ville ha de og skulle ringe han i morgen ang henting. Så kommer det en mail der han sier prisen i annonsen var feil, og han skulle ha 595 kr ferdig prutet..I de to første mailene sa han ingenting om endring i prisen, ikke før etter at jeg sa jeg skulle ha de. Merkelig.
Kjukka Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hadde bare sagt at jeg ikke skulle ha dem jeg da... om han ikke klarer å få rett pris i annonsen, så får det være hans problem. Si at du betaler 395, ellers vil du ikke ha dem.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Da sier du jo bare at du tar de for 395 eller ikke.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Det er vel du som er merkelig...som klarer å sette den overskriften på dette innlegget. Det er lov å bruke hue litt før du skriver.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 det er vel "litt typisk folk som prøver å lure deg" og ikke "litt typisk utlendinger"? hva mener du med utlending forresten? var han svenske eller pakistaner eller hva?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 skikkelig teit overskrift ja! skjønte med en gang at folk skulle reagere på det. skjønner at du er irritert over det som skjedde... men... typsik utlendinger? hallo!
Ronja80.mor til 2 Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Ser ikke helt at dette har så mye med det å gjøre at mannen er utlending? Men om du ikke er interresert i å betale de 100-lappene ekstra så sier du jo bare det.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jupp, det er skikkelig typisk utlending...jeg gjør dette hver eneste gang jeg selger noe på finn!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2008 Jaaaadaaa, utlendinger er skikkelig kriminelle altså, HELE gjengen, uansett hvor de er fra. Tenk å hisse seg opp for noe sånt, da! Hehe må bare le av moralens voktere.
Ronja80.mor til 2 Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Hehehe, så bra svart =) Man får svar etter hvordan man spør =)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Er vel heller deg vi ler av :0)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2008 Så fint jeg kan underholde dere litt, da:) Og når jeg skriver typisk i anførselstegn, så er det jo da ikke så seriøst ment fra min side, men tydeligvis big deal for enkelte.
piano♫ Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Overskrifta henger jo ikke på greip, det må du tåle at blir kommentert.
ehtaner84 Skrevet 9. juni 2008 #17 Skrevet 9. juni 2008 hadde det stått "typisk ola nordmann" er det vel noen som hadde klagd da også. jeg ville nok ikke ha skrevet "typisk utlending", jeg kan ikke si dette har hent meg. isåfall kunne det hvert hvem som helst som kunne prøvd seg på en prisøkning. ville nok heller har skrevet "typisk gjerrigknarker". men for å ta den saken til side, så ville jeg først og fremst lagt fram at skrivefeil skal ikke kjøper lide får. da får han selge de til noen som finner ut at 200 kr har ikke så mye å si, eller legge ut ny annonse. enkelt å greit.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. juni 2008 #18 Skrevet 9. juni 2008 Utifra definisjonen er jo alle som ikke er norske statsborgere utlendinger. Dvs alle svensker, franskmenn, pakistanere og amerikanere. Ville vært litt rart om det var typisk menneskeheten å lure folk - og typisk norsk å være ærlig? henger ikke på greip. vi er ikke sååå forskjellige fra alle andre. Sorry, men den overskriften ble så dum at jeg må bare kommentere det.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. juni 2008 Selvfølgelig tåler jeg det. Henger ikke på greip? Jo det synes jeg virkelig. For er det ikke litt "typisk" utlendinger og være litt små kriminell og gud vet hva? De er kjempefarlige og ser på oss norske kvinner som fritt vilt, mens de holder kjærringa si hjemme i løpestreng mellom kjøkkenbenken og soverommet. Hoho
Miss Foster Skrevet 9. juni 2008 #20 Skrevet 9. juni 2008 Er det "typisk" norsk å være så tjukk i hodet som du?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 9. juni 2008 Hehe nei, er skikkelig seriøs nå altså Nei det er bare kødd, mener selvfølgelig ikke det.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 9. juni 2008 Ja, mer norsk enn det blir man ikke
Ronja80.mor til 2 Skrevet 9. juni 2008 #24 Skrevet 9. juni 2008 Jeg kjenner en trønder uten bart og skinnvest jeg, tror dere han lyver om opphavet sitt?
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 9. juni 2008 #25 Skrevet 9. juni 2008 Jeg synes du skal roe deg litt ned her! For meg høres du ut som en rasist kjerring! Hvordan ville du ha likt hvis noen snakket om"potene" og hvorfor ikke potetene holder seg til en" så hvis jeg begynner med å baksnakke sånne som deg blir jeg ikke ferdig før neste år! Du kunne ha skrevet noe annet enn det her på overskriften men det går bra for jeg vet at sånne som deg eier vel ingen skam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå