Gå til innhold

Ingen TR og bare negative tester..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri opplevd d, men endten e syklusen din på "bærtur" eller så kan du jo være gravid og bare produsere hcg seint... Prøv å ta en ny test om noen daga visst ikke tanta dukke opp:)

Skrevet

Hei!

Det kan hende du produsere for lite/seint med HCG i kroppen din. At det er derfor TR ikke har dukket opp hos deg..

Skrevet

hei hei... jeg vet hva du går igjennom og det er no dritt det der... var en uke over ikm når mensen kom i går... Det er ikke godt og si hva som er grunnen til dn forsinkelse.. men min var syklus kluss.. Hold motet oppe og håp på spire, men vær forberedt på at det kan være kluss... Det er vanskelig..

krysser fingrene for deg... Det at mens er borte er jo veldig positivt frem til tanta event kjem=)

Skrevet

Tusen takk for gode svar:) Jeg holder på og miste vettet her jeg sitter.. Håper virkelig at det er en liten spire i magen min:) Må bare smøre meg med tålmodighet:)

Skrevet

samme her... er 11dager over ikm...og hadde negativ test for 4dager siden....å ingen tegn til tanta.....

(men sist jeg var gravid testet jeg negativt i uke8....og mistet i sa i uke10 :(:( )

mulig vi bare produserer lit HCG....

krysser fingrene for at det er en spire som vokser i magen:P

Skrevet

Er helt forvirra nå..Skulle ha TR for over en uke siden.. Har blødd littegranne de siste dagene! Er dette mensen? Har aldri blødd så lite før.. Lurer på om syklusen min virkelig er på bærtur??

Skrevet

Har forresten tatt flere tester,sist på lørdag! Men alle var negative.. Så gravid er jeg ikke..

Skrevet

Er omtrent i samma situasjon.. 3 dager over IKM her..

hadde TR sist fra 16mai-21mai..

antatt el 1 juni ca.. blødde bittelitt 9 juni (etter et dobesøk var det helt vekk..:S)

Skrevet

5 dager over ikm her, negativ test på fredag. Har ikke testet siden, for tror det bare er kluss med syklus. Rimelig irriterende!!!!

Skrevet

Irriterende,ja! Vet ikke hvordan jeg skal regne på el eller ikm nå når alt går i surr:( Noen som vet? Må kanskje vente til en orntlig blødning før jeg kan regne meg frem til noe som helst.. Kjedelig når det er kluss med syklusen!

Skrevet

Hei,

Ja utrolig kjedelig med sykluskluss! Hadde det slik forrige månede. Var 14 dager over ikm, menssmerter og bare neg tester. Var nesten "sikker" på at jeg var gravid og at jeg produserte sent hcg...(man klamrer sej jo til håpet..;) men fikk tr 20 dager etter ikm.

Ble egentlig ganske glad til, slik at vi kunne begynne på ny pp. Men nå sliter jeg med å vite når el er. Har jo hatt sykluser fra 28-30-35-40-60dager! Hva blir det neste sier nå jeg...70 dager!? Huff får inderlig ikke håpe det *grøss*

Men nå må vi bare kjøre på siden jeg ikke aner når el er. Håper syklusene deres også bedrer seg. Godt å vite at vi er flere i samme båt da ;)

Lykke til jenter!

Skrevet

Jepp, har opplevd det et par ganger.

Mensen som hang seg opp! Lengste syklusen jeg hadde var på 50 dager! Innmari kjipt!!

Skrevet

Jeg m¨å nok medle meg inne her! ingen TR og bare negative tester. Jeg aner ikke hvor lang syklusen min er heller. :(

Skrevet

Huff, håper det årner seg for dere! Kanke skjønne hvorfor det er sånn!

Er det bare på grunn av tanker om baby, tro?!

Veit jo at det kan komme av stress osv, men..

Jeg har liksom hatt regelmessig syklus hele tia nesten, så håper ikke d skjer nå :| akkurat nå som vi vil ha baby!

Skrevet

Jeg må vel melde meg inn her! Syklus på bærtur er helt forferdelig! Skulle hatt TR for 2 uker og 4 dager siden, begyner å bli rimlig _lei_ av dette... alt jeg vil nå er å få TR og begynne på ny PP!!!!!! (eller selvfølgelig positiv test, men det er heller tvilsomt)

Jeg håper og håper på sen hcg prod. men har nå insett at jeg ikke er gravid... får bare negative tester.. tok en CBD i dag, negativ... Jeg har kun fått 1 "positiv" test, men streken var veeeeeeeeldig svak, men det var ikke bare meg som så den.. Dette var QR, så den stoler jeg ikke på:/ I morgen bestiller jeg time hos legen for å finne ut hva som skjer i kroppen min for tiden...

Lykke til jenter, håper virkelig det klaffer for dere, og at dere slipper å vente på noe som hels svar like lenge som meg:/

Skrevet

Takk og lykke til til deg også Christiin :) krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Da kom TR hos meg, 6 dager for sent. Gleder meg til å komme igang med ny pp. Krysser fingrene for dere andre som sliter med det samme!

Skrevet

sitter i samme båt her.. 14 dager over tr nå, to negative tester.. blir helt rar av det her... håper tanta kommer snart

Skrevet

Fortsatt ingen TR her... Men er det like før, kjennes slik ut?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...