Gå til innhold

mei tai

Sito15 (fått to prinsesser):-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bruker mei tai? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde Baby Björn før, men fikk veldig vondt i skuldrene etter kort tid. Har nå kjøpt meg Mei Tai og både jeg og pode er fornøyd! Ikke vondt i skuldrene lengre! :-)

Skrevet

Vi har Mei Tai fra Hønemor og er veldig fornøyd med den!

Er veldig godt å bære i. Du får liksom knyttet babyen så tett inntill deg at den blir en del av deg (om du forstår) - men ikke som å være gravid...da ligger jo tyngdepunktet mye lengre nede ;o)

Etter at smån ble 6 månder har vi hatt han i Mei Tai på ryggen også .. og da ser han enda mer ;o)

Skrevet

Utrolig fornøyd. Hadde også baby bjørn til førstemann, men det kan ikke sammenlignes.

Jeg har sydd selv, og de er både pene og gode :-)

Skrevet

Veldig fornøyd!

Kjøpte på www.babyhawk.com.

Billigere med kursen om dagen, ble ca. 160kr. i toll i tillegg. Får lage din egne - plukke motiv og farger på begge sider, lengde osv.

Tok ca. 2 uker så hadde jeg den hos meg!

Skrevet

Jepp, har babyhawk og er kjempefornøyd=)

Skrevet

har mei tai med (sjal tai med bredere skulderstropper) og elsker den..(kjøpte av ei som syr på finn.no til bare 350)

Kan til og med bære jente på snart 5 år i samme bæretøy som lillegutt på snart 5 mndr.. (ikke at jeg pleier å bære kjempetrollet, men det fungerte)

Skrevet

Hehe, jeg har også en SjalTai (fra filiokus) og prøvde å bære 4 åringen i det bare på gøy. Gikk jo strålende. Men foretrekker å hale rundt på han på 5 mnd i stedet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...