Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Noen her som bruker mei tai? Hva synes dere?
frk Nilsen Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hadde Baby Björn før, men fikk veldig vondt i skuldrene etter kort tid. Har nå kjøpt meg Mei Tai og både jeg og pode er fornøyd! Ikke vondt i skuldrene lengre! :-)
Dragemor Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Vi har Mei Tai fra Hønemor og er veldig fornøyd med den! Er veldig godt å bære i. Du får liksom knyttet babyen så tett inntill deg at den blir en del av deg (om du forstår) - men ikke som å være gravid...da ligger jo tyngdepunktet mye lengre nede ;o) Etter at smån ble 6 månder har vi hatt han i Mei Tai på ryggen også .. og da ser han enda mer ;o)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Utrolig fornøyd. Hadde også baby bjørn til førstemann, men det kan ikke sammenlignes. Jeg har sydd selv, og de er både pene og gode :-)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Veldig fornøyd! Kjøpte på www.babyhawk.com. Billigere med kursen om dagen, ble ca. 160kr. i toll i tillegg. Får lage din egne - plukke motiv og farger på begge sider, lengde osv. Tok ca. 2 uker så hadde jeg den hos meg!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jepp, har babyhawk og er kjempefornøyd=)
Galskapens overhode Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 har mei tai med (sjal tai med bredere skulderstropper) og elsker den..(kjøpte av ei som syr på finn.no til bare 350) Kan til og med bære jente på snart 5 år i samme bæretøy som lillegutt på snart 5 mndr.. (ikke at jeg pleier å bære kjempetrollet, men det fungerte)
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Hehe, jeg har også en SjalTai (fra filiokus) og prøvde å bære 4 åringen i det bare på gøy. Gikk jo strålende. Men foretrekker å hale rundt på han på 5 mnd i stedet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå