Mamma`n til Trym Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ikke hatt kynnere før i mine to forrige svangeskap.... Nå har jeg sittet her med kynnere i 1,5 time og synes det begynner å bli plagsomt.
nr.4 i oktober Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Da skal jeg være "slem" og fortelle deg at de har du nok mest sannsynlig med jevne mellomrom frem til babyen er helt ute denne gangen.. Flergangsfødende har ofte mer kynnere og de kommer vanligvis også tidligere enn hos førstegangsfødende.. Sånn har det ihvertfall vært hos meg. Nå er jeg i uke 21 med nummer 4 og har allerede hatt kynnere i en god stund-tror de begynte i uke 12 sånn ca. Og nå er det hver dag, flere ganger om dagen. De varer i +/- 5-10 sekunder hver gang, så de går jo fort over men de kommer som sagt hyppigere denne gang enn ved mine forrige svangerskap. Merker det ekstra godt etter litt stress, når jeg endelig slapper av. Så tipset er vel å prøve å ta det mye med ro..
Sjokoladefrik Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Sikker på at det er kynnere da??? Hatt det tidligere i dette svangerskapet? Mine kommer og går av og til i løpet av dagen, men varer aldri mer enn et minutt eller to. Noen ganger hjelper det å sitte i ro hvis jeg har stresset rundt, andre ganger roer de seg når jeg reiser meg hvis jeg har sittet rolig og de ikke vil gi seg. Ring føden hvis du er i tvil!
nussie Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde kynnere i en og en halv uke før fødselen startet med 5-20 min mellomrom natt og dag.kjempe slitsomt! Så om det skal bli verre denne gangen så tør jeg ikke tenke på det. Man blir jo helt utslitt av noe som er vondt,men som ikke gjør noe nytte for seg!! Lykke til,får håpe du slipper de så lenge..
Mamma`n til Trym Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 jeg har hatt kynnere tidligere i svangerskapet i 1mnd`s tid men da har de bare vart noen få sekunder og gått over. Men nå trekker det og vil ikke gi seg. Jeg er i uke 32 og skal jeg holde på slik i 2mnd til blir jo fryktelig masete. Spesielt hvis det skal holde på så lenge som det har gjort nå.
Mamma`n til Trym Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Hva annet enn kynnere kan det være?? Litt tidlig med maserier enda vel?
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 jeg fikk sånn for noen uker siden. holdt på en hel ettermiddag og kveld, uten at det ville gi seg. Gikk over hvis jeg lå, men så snart jeg reiste meg, kom de igjen. Dro til legen dagen etter, ble 100 % sykmeldt, og fikk beskjed om å ta det med ro. Skule legge meg ned til de gikk over, derfor ville han ikke at jeg skulle jobbe mer. hvis jeg ikke tok dette alvorlig, kunne det gå over til rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå