Gå til innhold

Brenner hos naboen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør det til at i slike situasjoner blir jeg kvalm og dårlig? Blir shaky og spyr. Huset 2 hus neddi gaten har tatt fyr, og jeg ligger her og spyr? Herregud. For en pingle jeg er! Hva skyldes dette? Noen fler som har det slikt? Syntes jeg selv er kjempe ego! Men håper at alle har kommet seg ut av huset, og tatt med den søte hunden som bor der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...du kan jo vurdere å ringe brannvesenet etter du har blitt ferdig å surfe diverse forum.

Skrevet

Hehe, brannvesenet vet sikkert ikke at det brenner der, dust.

Skrevet

Du har nok fått en aldri så liten "overdose" adrenalinkick. Det kjennes slik du beskriver....

Håpar det går bra med alle i huset der det brenner.

Skrevet

Tror du ikke de allerede er der, Einstein?

Har brent i noen timer da, så.

HI

Skrevet

Ja, og her sitter du å surfer.... Og hvordan kan vi vite at det har brent i to timer og at brannvesenet er der? Ikke kall noen dust bare fordi de bryr seg.

Skrevet

Kødder du med meg eller? Seff er man dust om man ikke tror at brannvesenet ikke er der! Er jo ikke BARE opp til HI å ordne opp i dette! Tror ikke HI bare villet sitte der å se på. Er somregel flere folk som ser at det brenner, om HI ikke bor på en øde øy med 1 nabo!

Tror noen reagerer slik jeg HI. Ta deg et glass vann og legg deg og slapp av, så går det nok over. Noen får tanker om at det kan ha skjedd noe forferdelig når man er så nærme en slik katastrofe. Og om du er gravid i tillegg, kan det være en utløser for kvalmen din.

Skrevet

Anonym 19:56

Hva slags interresse har jeg for å sitte å juge på meg at det har brent der i 2 timer? Tror du jeg sitter å ser på at et hus brenner uten å gjøre noe? For din informasjon fikk jeg greie på at det brant via brannbilene som stoppet utenfor huset mitt, så jeg tror det er litt teit og ringe brannvesenet når det står 4 brannbiler i gården her!

HI

Skrevet

Sånn som hun reagerte er det ikke godt å vite. Men har man vett i panna ringer man vel brannvesenet før DiB ja...

Skrevet

Jeg mente ikke at du hadde ljugd om det, men du kalte en annen for dust lenger opp fordi hun foreslo å ringe brannvesentet: "Tror du ikke de allerede er der, Einstein? Har brent i noen timer da, så."

Hvordan kunne hun vite at det hadde brent i noen timer??

Skrevet

HI her...Jeg så at brannvesenet VAR HER! Så at jeg sitter på BIM og spør om dette 2 timer etter at jeg fant ut at det brant, og fant ut at ALLE HADDE KOMMET SEG UT AV HUSET, T.O.M. BIKKJA SOM BODDE DER! syntes jeg virkelig ikke er dustete.. Fy flate å slemme folk er altså! Fatter det ikke!

Skrevet

hmmm, kan jeg spørre om hvor du bor?

Skrevet

Fordi det er en selvfølge, at hun som sa at jeg kunne ringe brannvesenet på en ganske så sarkastisk måte, burde vite at man ikke setter seg ned å klabber på tastaturet uten å vite at alt er under kontroll!

Er jo ikke bare meg her, så regner med at de som bodde der selv, eller naboer som bor nærmere har ringt og sagt ifra.

Syntes det rett og slett var et teit innlegg fra anonym over her å foreslå dette, fordi det er en selvfølge, og jeg er ikke dum fordi om jeg er kvalm etter denne episoden.

Mitt innlegg var ikke :Hva skal man gjøre når det er brann hos naboen, men heller om det er noen som har reagert slik som jeg har gjort idag, men som vanlig, detter sammenhengen fra hverandre når folk finner ut at de skal kommentere andre ting.

Skrevet

Bare for å pirke litt, men i hovedinnlegget skrev du: "Men håper at alle har kommet seg ut av huset, og tatt med den søte hunden som bor der!"

Greit, nå skal jeg la den saken ligge død HI...

Skrevet

Jeg hadde også reagert slik. Skikkelig angst!

Skrevet

Jupp...Det skreiv jeg, og det mener jeg enda...Kan godt hende noen har brent inne som ikke vi vet om? Og ikke står det noe om den lille hunden som bor der heller. Så det vet jeg ikke. Men prata med naboen som bor der, så jeg vet at de er i god stand, tross tapet av tingene sine. Tørte ikke spørre ang hunden da hun ikke var helt i følelsesmessig stand. Kunne hende hunden brant inne og det ville ikke jeg rippe oppi.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...