:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 jeg har ikke neglelakkfjærner. men jeg har vodka, og jeg driker nesten aldri vodka så jeg kan godt ofre litt for neglene mine. men vil ikke åpne flaska om det ikke funker... hater og gå med flassen neglelakk.
Sjokoladekaka Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 hehe,, trur ikkje det;) Det må i såfall vere aceton i abolutten;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 pokker! jeg som tenkte at siden neglakkfjærner lukter alkohol så funker kanskje alkohol... hehe.. stakars mine negler
Cat.68 Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hvis du hadde prøvd dette hadde jeg blitt sur på deg (. Absolutt vodka eple er jo svingodt med masse krosset is i.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 hehe.. kanskje det er du som burde fått den lille flasken. den går jo aldri noen vei her i fra.... hehe
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Ha-ha...alkohol tar ikke bort neglelakk. Hvorfor trodde du det? Tenk om man får sølt alkohol på bilen (!!!!)....den blir ikke flekkete av den grunn. Er nok aceton som tar bort lakk ja. Ha-ha....uff da.... Ler som bare det nå....og så presiserte du at det var den med eplesmak....som om det hadde noe å si:) (Men jeg ler med deg da - og ikke av deg:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2008 hehe.. jeg tenkte at det kanskje gikk fordi det luktet alkohol av vanlige neglakk fjernere... hehe men men.. det var vel litt mye og håpe på *snufs* elpedelen var for morro da
Cat.68 Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Jeg bukker og takker, hehehe. Hvis jeg kommer din vei en gang skal jeg huske den, Hvir bor du forresten?? hehehe;o))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2008 like ved oslo. så rop ut!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2008 det kan hende at fins.. hihi *løpe ut i boden* takk :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. juni 2008 gjøsses. hårspray.. hm.. det må jeg vel ha takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå