Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag bestemte jeg meg for å fortelle det til mamma og pappa. at jeg er gravid altså. siden jeg og typen aldri blir enige om hva vi skal gjøre, så tenkte jeg det var greit at de iallefall visste det. jeg fortalte mamma at abort ble kanskje løsningen, men da ble hun nesten lei seg. trodde hun ble glad jeg, at jeg var for ung og blablabla.. hehe. pappa ble så glad over graviditeten at han gratulerte med en gang og sa at dette klarer vi sammen..

er dette mine foreldre?:P hehe.. herlig å vite at man har en slik støtte iallefall. jeg føler meg mer og mer sikker på at dette skal jeg klare, med eller uten typen. (håper jo selvfølgelig han blir med på det hele når han endelig får sett babyn på Ul)

jaja.. bare et "lykke"utbrudd fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette klarer du!

Hvis du vil beholde det så syns jeg du skulle det!

Hadde ikke min mor gjort det for nesten 24 år siden hadde ikke jeg vært til!Hun var 21 da hun fikk meg, min far var 18 da han ble far! De er ikke sammen i dag, men mi mor klarte seg utrolig godt alene(har kjærest nå da)!!!

Har ei kusine som er alene med to barn, riktignok litt eldre enn deg, men hun klarer seg utmerket!Hun har kjøpt seg både leilighet og bil!!!

Det blir nok litt anderledels når kjæresten din får vært med på ul, da blir det mer virkelig liksom!Og håper at han blir stolt over hva han har vært med på å laget!!Ønsker deg masse lykke til, med eller uten følge!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...