Gå til innhold

sjekking av modning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var inne på kontroll på føden i dag, sjekket jordmor modning og åpning på meg. Alt er perfekt og ligger bare å venter på sterkere og mer regelmessige rier.

Jeg har hørt at når man blir sjekket slik, kan dette starte fødsel ikke lenge etterpå..?? Noen som vet?? Eller går jeg rundt å håper på for mye?? Var moden og alt...

og slimproppen min har gått...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å si, noen kan jo gå modne og med åpning i flere uker, mens andre ikke er modne før riene setter i gang... Men at du er moden er jo et godt tegn da, da vil det sannsynligvis gå lettere og fortere enn om ikke du var det, når det først setter i gang. Har ikke hørt om at fødselen kan "trigges" av at man blir undersøkt, med mindre man blir tøyd eller strippet da. Hvor stor åpning hadde du da?

Skrevet

Jeg ble sjekka for modning i uke 36+4.hadde en cm og modning.. er i uke 38 i dag.Ingenting som satte i gang noe der iallfall,for da hadde ikke legen sjekka meg:)

Er om ho stripper deg ting KAN skje:p

Ei veninne av meg gikk med 3 cm i nesten en måned.. ble strippa 2 ganger også uten at noe skjedde.. gikk 12 dager over terminen tror jeg det var? Slimproppen var gått og alt!

Hvor stor åpning har du da?

Skrevet

Jordmora sa at d gikk godt an å trigge til rier ved å sjekke modning og åpning... fikk ikke med meg hvor stor åpning,men d virket som alt er nært forestående...

men tør ikke håpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...