Gå til innhold

Bare meg som gjerne vil ha litt snop hveeer dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på et eller annet i godteri-sjangeren hver dag. Får ikke lov av meg selv hver dag, da, men hadde ikke vært noe problem å spise smågodt, sjokolade, bakevarer, is etc hver enste dag.... Er i uke 16, kanskje dette gir seg etterhvert? Husker ikke om det var sånn med førstemann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det ikke slik med forrige, men denne gangen melder lysten seg hver kveld.

Skrevet

heheheheh

høres jaggu ut som meg! me nr en spiste jeg nesten ikke gotteri men massse grønne epler men nå!!kunne trøkt tryne fult!! spes me kick det er så godt eller panda lakris

Skrevet

Litt snop? Har lyst på alt som er usunt! Har vært slik i 1 mnd nå, etter kvalmen gikk over. Jeg spiser det jeg har lyst på, men prøver å begrense det usunne, det hjelper å ha noe godt å drikke med isbiter i for min del når suget melder seg.

Skrevet

Har vært sånn at jeg ble kvalm av å spise/drikke søtt jeg, men nå har det jommen snudd! Har lyst på noe søtt hele tiden jeg, sjokolade, kjeks, is... Får vann i munnen bare av å tenke på ballerina-kjeks. Det er det lysta går på akkurat i dag. Blæ! Heldigvis er det ikke noe særlig sånt i huset nå, men tro meg-jeg har lett de fleste skapene rundt opptil flere ganger :S

Skrevet

Jaaaaa!! Er også i uke 16 og i motsetning til deg klarer jeg ikke å holde meg unna, så det blir litt eller mye søtt hver eneste dag..Har vært veldig kvalm og da kvalmen gikk over vil jeg bare fråtse..i usunne ting vel og merke..Har utrolig nok ikke lagt på meg mer en et halv kg, enda jeg ikke gikk noe ned i begynnelsen. Magen er begynt å bli stor og fin heldigvis, men fatter ikke hvorfor det ikke viser på vekta:-)Har alltid middag med poteter og grønnsaker 2-3 ganger i uka, men vil helst bare ha burger og peppes..Var sånn med førstemann også. La på meg 23 kg da, men 15 kg forsvant i dagene etter fødsel, var endel vann ja. I dag har jeg ingenting i huset, men har spist litt tidligere da..nå har jeg funnet ut at jeg skal være "snill" med mannen min som skal se fotball i kveld!! Han skal få vafler, men det er jo egentlig til meg selv jeg lager. Hehehe

Skrevet

Jaaa...jeg har veeeldig lyst på alt som er søtt, spes kaker, is, smågodt...naaam! De to første mnd av sv.skapet var mye "bedre" sånn sett, var småkvalm på kvelden, og hadde ikke lyst på godis i d hele tatt.. Men ikke nå lenger nei! Nå er søtsuget tilbake for full guffe! Men prøver å begrense meg til helgene da (dvs fredag, lørd, sønd, hehe;) Nå i varmen har d vel blitt en del lollipop på ukedagene i tillegg! Men d kan man vel ikke regne som godis;)

Skrevet

Og her sitter jeg med en stor skål vaniljeis (var det eneste vi hadde) og masse sjokolade som stivner på toppen... er jammen godt det er flere som er som meg... Jeg har gledet meg i hele dag til denne ene skålen :0)

Skrevet

Eh...er det noe galt i det da:-)

Jeg spiser faktisk akkurat det jeg har lyst på jeg, nesten da!

Det eneste jeg ikke gjør som jeg har veldig lyst på, er å gå på 7/11 og kjøpe meg drømmebolle (bolle med masse vaniljekremfyll og melis på...SLURP!!!)... Hvis jeg først faller for den fristelsen er det gjort!

Men nå har jeg heldigvis kiommet inn i en fruktdille periode. Så det er jo veldig ok da!

Men sliter veldig med mye hodepine, og ofte føler jeg for å drikke cola med isbiter (og sugerør...veldig viktig) og spise salt potetgull...

Det var akkurat slik med nr 1 også...

Lykke til videre, og kos dere!!!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg må nok også tilføye meg selv på denne lista ja... Og som flere skriver, så sliter jeg med å holde meg unna. Blir gjerne noe søtt hver eneste dag. Jeg er 14+5 nå, men har fortsatt ikke fått igjen matlysten, så spiser veldig lite middag, men koser meg ofte med banan og eple da!

Rett før jeg leste dette innlegget spiste jeg forøvrig en Sjoko-kirsj, sånn bare for å bekrefte søthungeren min. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...