Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Flaut, men må spørre om jeg har lov til det først...
petite fleur Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Nei, det er ikke lov - men det er veldig mange som gjør det likevel. ;-)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Ok, tenkte meg at det ikke var lov... Tenkte bare å si at jeg SNART skal selge min 1 år gamle Emmaljunga CityCross med sportsdel og CityBag, sort.....
petite fleur Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 He he, ja der fikk du sagt det i alle fall;-)
Elskeråværemamma Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor skulle ikke det være lov...?? Lykke til med salget!! Selv er jeg veldig fornøyd med min Emmaljunga 2007 modell )))
Lykke X 4 Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Leste akkurat gjennom betingelsene for bruk av disse sidene. Fant ikke noe sted hvor det stod at det ikke var lov å reklamere/selge private ting. Men det var forbudt for kommersielt salg/reklame etter hva jeg forstod. De forumene hvor det er forbudt å selge/reklamere pleier det stå akkurat det i overskriften. Så jeg tror faktisk du har lov til å selge barnevogna di her Tar jeg feil, så håper jeg noen kan vise oss hvor det står at det er forbudt
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Ser at inne på kjøp/salg/auksjon - siden står det at kjøp og salg ikke er lov her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå