♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg orker nesten ikke holde meg våken. er stuptrøtt, og småvondt i hue... testet positivt idag, er 4+4 nå, (har 36dagers syklus da) så "babyen" er ikke mer enn 12 dager!!!! reagerer jeg SÅ tidlig?
malleleo<3 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 jeg er også sånn og jeg er 7+6:/ ligger på pulten under forelesning og klarer ikke å lese til eksamen some r om en uke:O gru, hvor lite gøy eksamen blir, for jeg har aldri strøket på noe:(
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 er helt normalt å bli så trøtt så tidlig.. er gjerne da alt begynner..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 når gir den værste trøttheten seg dà
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 hei.. du er ikke alene om å være trøtt.. Jeg kan godt dorme på ettermiddagen og legge med ni om kvelden og er i grunnen like trøtt dagen etter... Mener å huske at 2.trimester er noe bedre med tanke på det meste... både kvalme og trøtthet.. Vi får smøre oss med tålmodighet og glede oss over at vi er gravide... Ikke noe særlig med tanke på eksamen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå