Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på skole til høsten,sambo jobber 50% men skal få en 100% stilling, burde vi leie eller se om vi får lån og så kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er kanskje å eie, om derer får ett gunstig lån med gode betingelser. MEN på en annen side kan det kanskje være greit å leie og heller prøve å legge tilside noen kroner, sånn at dere har til egenkapital senere. Eier eller leier dere nå?

Kommer jo litt an på prisene i området dere bor/ønsker å bo:) Både når det gjelder kjøpesum og leiepriser kontra standard.

Skrevet

vi leier nå, men må finne noe nytt siden vi skal få en liten en.

dette er i stavanger,jeg vil helst bo i område hvor jeg har bodd hele livet mitt

Skrevet

I Stavanger er det i hvertfall dyrt å leie har jeg hørt. Men boligprisene er jo høye også da.

Skrevet

Er mest økonomisk å eie, om man får lån da til det man ønsker. Men er jo ikke de laveste prisene her nei, bor i Sandnes selv. Og veldig glad vi kjøpte for 4 år siden, for det er den første leiligheten som er verst å kjøpe. Man skal jo inn på markedet og har ikke noe å selge...

Når man leier "kaster" man jo bare pengene ut vinduet og får ikke noe igjen for det ant enn tak over hodet. Nedbetaling av lån går til noe som blir deres eget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...