rumpetroll har født Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har i dag og i går vært kvalm, ondt i magen og hodet, svimmel og mye vann i kroppen. Har hørt at det er tegn på sv.sk.forgiftning, men eneste "feilen" er at jeg IKKE har høyt blodtrykk. Ligger på 90/55 -110/60... Bør jeg ringe føden? Vil ikke være hysterisk heller...!
rumpetroll har født Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2008 Glemte å si at jeg er 37+4 i dag...
togutter-08og10 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan vet du at du ikke har høyt bloddtrykk da? Har du vært hos lege i dag? Hvis du er usikker er det bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, lenge til termin?
rumpetroll har født Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Vet jo egentlig ikke hvordan det er nå da, men har ALDRI hatt det før. Hadde 100/55 for en uke siden... Er 37+5...
togutter-08og10 Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hvis du føler deg uvel hadde jeg ringt. Hadde en venninne som følte seg kvalm og dro på sykehuset, hun hadde akutt svanerskapsforgiftning og de måtte ta haste-ks (det skjer sikkert ikke deg, men bedre å være på den sikre siden og ta en tlf). Lykke til.
rumpetroll har født Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Hørtes ikke så kjekt ut det, nei... Tar en tlf jeg... ) Takk for svar!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Blodtrykket kan stige VELDIG fort. Jeg var hos legen og alt var fint, 5 dager senere ble det hasteks pga alvorlig svangerskapsforgiftning. MYYYE bedre å ta en tur for mye til sykehuset enn en for lite.....
rumpetroll har født Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2008 Har ringt føden nå og jm sa at det ikke var alvorlig nok til at jeg trengte å komme opp på føden på denne tiden av døgnet... Skulle heller ta meg to paracet og gjøre det jeg kan for å ha det best mulig... Og hvis jeg fremdeles har vondt i hodet når jeg våkner i morgen, bør jeg ringe legen min og få en haste-time...!!! Ble veldig usikker nå og følte at hun ikke tok det på alvor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå