PAVEEL Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 ungene mine skulle ikke gå i sånne superhelt klær ala spiderman, kapt sabeltann, batman etc..... -ha ha, in my dreams, de har endel sånne klær. trampoline er farlig og ungene mine skulle aldri ha en sånn "ulykkesleke" -joda, har kjøpt det og....og ungene elsker den:-) blinkesko skulle heller ikke ungene mine har, dumt og irriterende mente jeg. -men jo...de har det og, veldig kuuule mener de selv iallefall:-) sikkert flere også men disse jeg kom på i farten:-) har dere svelget noen?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Mitt barn skal iallefall ikke få mobil tidlig - har faktisk fnyst av de som gir barna sine gamle avlagte telefoner, uten simkort da. Men her sitter frøkna på 14 mnd og prater i min gamle samsung. Sikkert flere jeg ikke kommer på i farta..
Sivalur Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Bare ta ut batteriet av den gamle telefonen også, så er det litt bedre. De gamle batteriene kan stråle. Ikke godteri før to år - joda, på julaften ble det introdusert twist så nå vet han hva det er.. Spise sunn mat, inkludert grønnsaker - de grønnsakene var det visst ikke bare bare å få i gutten nei... han vet hva han liker og "ikke liker"! Spise middag på kjøkkenet og ikke i sofaen - erhm... det hender visst at det blir middag i sofaen også, vi er visst litt bedagelige der. Ikke alt for mye leker og dill og dall - vel, synes allerede det begynner å bli mye og nå er det jammen snart bursdagsfeiring også... Ellers blir det nok en kamel på neste barn: ville ikke ha gåbil før han kunne gå selv og det fikk han heller ikke, men nestemann vil jo ha det tilgjengelig fra dag 1.. velvel.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Batteriet er fjernet Men kom på en ting til: jeg skulle lese masse for barna mine, flere bøker hver eneste dag, men hun FINNES ikke interessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå