Gå til innhold

hvilke kameler har dere måtte svelge i forhold til barna deres??;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ungene mine skulle ikke gå i sånne superhelt klær ala spiderman, kapt sabeltann, batman etc.....

-ha ha, in my dreams, de har endel sånne klær.

trampoline er farlig og ungene mine skulle aldri ha en sånn "ulykkesleke"

-joda, har kjøpt det og....og ungene elsker den:-)

blinkesko skulle heller ikke ungene mine har, dumt og irriterende mente jeg.

-men jo...de har det og, veldig kuuule mener de selv iallefall:-)

sikkert flere også men disse jeg kom på i farten:-)

har dere svelget noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn skal iallefall ikke få mobil tidlig - har faktisk fnyst av de som gir barna sine gamle avlagte telefoner, uten simkort da. Men her sitter frøkna på 14 mnd og prater i min gamle samsung. Sikkert flere jeg ikke kommer på i farta..

Skrevet

Bare ta ut batteriet av den gamle telefonen også, så er det litt bedre. De gamle batteriene kan stråle.

Ikke godteri før to år - joda, på julaften ble det introdusert twist så nå vet han hva det er..

Spise sunn mat, inkludert grønnsaker - de grønnsakene var det visst ikke bare bare å få i gutten nei... han vet hva han liker og "ikke liker"!

Spise middag på kjøkkenet og ikke i sofaen - erhm... det hender visst at det blir middag i sofaen også, vi er visst litt bedagelige der.

Ikke alt for mye leker og dill og dall - vel, synes allerede det begynner å bli mye og nå er det jammen snart bursdagsfeiring også...

Ellers blir det nok en kamel på neste barn: ville ikke ha gåbil før han kunne gå selv og det fikk han heller ikke, men nestemann vil jo ha det tilgjengelig fra dag 1.. velvel.

Skrevet

Batteriet er fjernet :)

Men kom på en ting til: jeg skulle lese masse for barna mine, flere bøker hver eneste dag, men hun FINNES ikke interessert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...