Gå til innhold

Hvilken stellebordsløsning velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det ser så fint ut med kommode med balje under, men er det praktisk?

Hvor kjøper man fine stellebord/ kommoder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har stellebord med badekar under stellematta, ble lite brukt da vi heller kjøpte stamp til og bade..

Skrevet

Vi har stellekommode. Syns det er praktisk å ha klærna i kommoden. Men den badebalja under er egentlig veldig upraktisk. Men vi brukte den mye helt i starten,deretter kjøpte vi en balje og badet han i den.

Det er vel det vi kommer til gjøre denne gangen også :)

Skrevet

Vi har ikke så stor leilighet, så her blir det stellematte på vaskemaskinen og egen balje til å bade i. Har hørt det fungerer bra ;)

Skrevet

Vi har tørketrommel oppå vaskemaskinen så det er ikke aktuelt å bare ha stellematte der.

Flere synspunkter?

Er det best med åpen hylleløsning eller kommode?

Skrevet

Jeg har hvit kasper stellekommode fra www.treklover.no fra før. Gikk ikke lange tiden før jeg tok badekaret ut, slik at jeg heller kunne bruke den øverste skuffa til klær. Likte bedre å bade babyen i tummy tub eller i badestol i ikeabalje. Badekaret som fulgte med var ikke rett i bunnen, og derfor stod badestolen ikke så stødig, og badestol sparer en for mye slit.

Selv om jeg ikke bruker badekaret som fulgte med ville jeg alikevel valgt samme stellekommode igjen.

Skrevet

Jeg ser for meg at med åpen løsning må man ha pene tellekanter på klærne og ha kurver til småting som sokker, saks, nesesuger osv. Jeg hadde ikke valgt det, men tarok stellebordet fra babydan var veldig fristende alikevel.

Skrevet

Den så veldig fin ut, hvor mye koster den? (Kasper stellekommode altså)

Skrevet

Vi har valgt et stellebord med balje under stelleflata og åpne hyller under, og så har vi en kommode vi har fra før til å ha klær o.l. i. I de åpne hyllene under stellebordet har jeg tenkt å kjøpe noen fine kurver til å ha div.stelleting i.

Skrevet

3500 kr betalte jeg for litt under 2 år siden. De selger den på barnas hus i stavanger vet jeg. Det fulgte med en stellematte med tilfeldig mønster/figurer, men denne fikk jeg bytte i den jeg hadde mest lyst av de de hadde i butikken.

Skrevet

Vi har kjøpt cubic kommode på skeidar for tusenlappen.. Den er dyp og kjempeflott, vi har den store kommoden til størstemann og kjøpte nå den med tre store skuffer og to små. Kjøpt hjul på biltema med lås på som mannen har satt på under de bena som allerede hører til kommoden, så den er i perfekt stellehøyde.. Kjøpt en stellepute og et antiskli underlag for at stellematta skal ligge i ro. Er veldig fornøyd med det!!!! Vi hadde en vanlig stellekommode sist, men brukte aldri badekaret og syns det stjal plass.. Pluss at denne kommoden tar vi bare av hjulene på og så har den lille egen kommode på rommet etterpå!

Skrevet

vi hadde stellekommode med badekar i. jeg hev ut badekaret fordi jeg måtte jo tømme av hele stelleplassen mens jeg holdt barnet på armen for å få fram badekaret. det var ikke bestandig det var like enkelt.

så denne gangen går vi for stellekommode uten badekar, og stamp ved siden av. det var det vi endte opp med å gjøre sist også.

hadde ei veninne som hadde åpne hyller under stellebordet. men da plaska tulla deres så mye at klærne under der var våte når hun var ferdigbadet.

Skrevet

Jeg har en "åpen" løsning med hyller fra Brio. Grunnen til at jeg valgte den er at da ligger ungen ikke på tvers men kan ligge i full lengde "riktig" vei :-). Hadde riktignok tellekanter ja, men det har jeg uansett. Etter de første mnd flyttet jeg alle klærne inn på rommet hennes, og hyllene er nå fylt med pene håndkler og litt kurver og sånn- dermed så det aldri ut som et vanlig stellebord. Hadde nettop pussa opp badet, vill gjerne kjøre litt stil da hehe. Har jo stellebordet opp ennå selv om hun er 2 år snart.

Skrevet

Og badestampen fra Ikea har jeg hatt i dusjen når hun bader, syns det har vært tryggest på gulvet, og enkelt å bare vippe over for å tømme ut vannet etterpå.

Skrevet

Takk for mange svar jenter. Høres ikke ut som om baljen blir brukt så mye da. Mulig vi satser på balje ved siden av..

Skrevet

Vi har overtatt veggmontert stellebord (som en vipper ned) og badebalje fra søstera mi. Vi har derfor bare kjøpt en vanlig kommode til å ha klærne i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...