Kvinne22 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei, håper noen kan hjelpe her, sikker litt komplisert spørsmål men men 11 mai sluttet jeg på p -pillene. den 12 mai fikk jeg mensen, den varte til 16 mai. tror jeg hadde eggløsning rundt den 22 mai. hadde litt brunlig utflod i et par dager.)¨. jeg har altså ikke fått mulighet til å få regelmessig mens etter p - pille slutt. før jeg begynte på pillene hadde jeg heller ikke regelmessig mens. så derfor aner jeg ikke når jeg kan ta en test. Tok en test i dag 3 juni men den var negativ men tror nok jeg tok den alt for tidlig. Når tror dere jeg kan ta en test? Grunnen til at jeg tok en test nå er fordi jeg den siste uken har fått utrolig ømme brystvorter, stikkninger nede i magen, kviser og utrolige humørsvingninger. våknet tidlig i dag for kjente jeg måtte på do.. tok med meg ein billigstrips og testet. Tok den med med på soverommet igjen men sovnet.. da jeg våknet ettpar timer senere såg jeg på testen og det var en svak svak strek der må lete litt etter den men den kan ses. men problemet er vell at denne streken kan ha dukket opp etter tidsfristen og da gjelder den vell ikke?? etter at det hadde gått et par timer ut på dagen tok jeg en cb og den var negativ. men her testet jeg da ikke med morgenurin.. off hater å gå å vente og vær så usikker hele tiden.. aner jo ikke når jeg egentlig skal få mensen, er på dag 29 i syklusen nå men aner jo ikke hvor lang syklus jeg har. får vell bare ta et par tester noen dager fremover og se.. kan jo være streken på den billigtesten var en skyggestrek og.. er lett å innbille seg ting når man virkelig ønsker men som sagt, har fortsatt symptomer,,, ømme brystvorter, kvalm om kvelden og morgenen, kviser, humørsvinginger, stikkinger i magen, både venstre og høyre side. håper noen kan komme med noen ord til meg.)
Gjest Tina-Mari Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Å så spennende!! Jeg ville ikke stolt på en billigtesten pga tiden. Tror du egentlig har svaret selv...ta å test et par dager fremover. Men hold oss oppdatet!! Lykke til!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hei på deg! Jeg har litt av det samme problemet, nettopp sluttet på p-pillene. Jeg har mange rare symptomer, men innerst inne tror jeg at det bare er noe jeg innbilder meg. Det eneste jeg ikke klarer å "fake" er bekken-vondten, så jeg begynner jo å lure litt allikvel... Har nettopp fått billig-testene i posten, så her bli det mye testing fremover! :-D Jeg er FRYYYYYYKTELIG utålmodig! Og så vi som egentlig ikke prøvde enda...:-/ :-D Klem
Kvinne22 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 ja skal holde der oppdatert:) uttrolig spennende dette her.. blir nok en del testing fremover ja dersom ikke tanta dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå