Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 En av jentene har hatt ekkel hoste og surkling i bryste lenge nå. Men er det noen grunn å ringe legen? Har vært der før, i vinter. Og da var det ingenting å bry seg om... Hun er 10 mnd, men 10 uker prematur. Alle sier huff for en hoste, vi skulle ha vært til legen osv... Blir litt lei... Men bør jeg det? Noen som har erfaring?
klementinia Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Det kan jo være greit å få det sjekket opp, siden hun ikke blir bra. Jenta mi har også vært sånn i lengre tid, var til legen før helga og viste seg at hun hadde bronkitt. Vi fikk antibiotika og hun har allerede begynt å bli bedre. Er jo ikke sikkert det som feiler jenta di, men det er jo ikke normalt at de skal plages med sånn hoste. Noe må jo legen gjøre for å finne ut av det...kan ikke bare si at det ikke er noe å bry seg om når det har vart så lenge.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Hei:=) Så på siden din at jentne dine er keiserinner. har lest mye om snitt i det siste pga jeg tror det er løsninger for meg neste gang.. Det jeg har lest nå er at det negative er at keiserbarn oftere har prob med luftveisinfeksjoner astma og lignende... Jenta til vennina mi er også keiserinne.Hun har hatt mye prob med lufveiene siden ho kom til verden og nå har de fått konstantert astma. Grunnen til dette er fordi de får ikke presset ut fostervannet slik som de skal ved en normal fødsel..Men det hvet du sikker... Var jeg deg ville jeg tatt en ekstra tur til legen og evnt bedt om en henvisning til barne pol for en utvidet sjekk. Bedre og få sjekket det ordentlig:=) Lykke til:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå