Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 skal på ul til spesialist ang leppespalten som han jeg var på ordinær ul til trodde lille gutten i magen min har.... håper så inderlig han har sett feil.... men hvis d er d så håper jeg d ikke ser så ille ut... off gruer meg til i morgen... vil at alt skal være hundre prosent bra med han.... blir en lang kveld og natt på meg.... har time i morgen 9.30 på sykehuset....
Mrs. Bouquet Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Skal krysse fingrene. Lykke til. Forstår godt at du vil alt skal være b ra med babyen din, jeg hadde også vært lei meg om det viste seg at babyen min hadde leppespalte, selv om det ikke er noen krise alt i alt.
iseb Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Lykke til. Skal tenke på dere og krysse fingrene. Klem.
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Skal krysse alt som går an.. Lykke til!
lilletrollet Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg krysser også alt jeg har for dere. Men hvis det er "det eneste" som er galt, så er det jo en kosmetisk sak som lar seg ordne. Han blir perfekt i deres øyne uansett. Det er jeg helt sikker på. Og så vet dere jo om det om det skulle være noe og dere får tid til å forberede dere mentalt på at han har en skjønnhetsfeil. Lykke til. Venter spent på hva dere får se i morra.
Mage igjen Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 masse lykke til! Du er der vel nå! Tenker på deg/dere!
ariel 78 Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Masse lykke til nå:)Tenker på dere,håper alt går bra:)
temine Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Nå er dere vel ferdige på ultralyden, og jeg håper virkelig det har gått bra!! Sitter selv å gruer meg for neste uke. Om akkurat en uke nå på denne tiden har jeg time til ny ultralyd for å se hvordan hjertet utvikler seg. Det er et litt annet svangerskap når man vet at ikke alt er 100 % inne i magen. Men at det går bra til sist, det får vi bare tro på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå