Gå til innhold

Nei og nei og nei og neeeeei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror vaskemaskina mi har funnet det for godt å ta kvelden.. =/

Knurrer bare når den egentlig skal gå rundt... Huff, dette passer ikke nåååå... =/

Dyrt å fiske ei vaskemaskin sikkert?

*sette seg ned og grine*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så lenge siden vår tok kveld heller :P det er nok billigere å kjøpe ny i de føeste tilfeller. var den gammel eller? vi var så heldige at svigerfar kom ut her med en helt ny en på dagen =) kjekt med en i fam som selger slike ting ;9

Skrevet

Har du prøvd å tømme lofilteret? Det skjer ofte akkurat det du beskriver hvis det er for mye dritt der.

Skrevet

Den er vel rundt ti år tenker jeg... =/

Ja, har prøvd å tømme lofilteret, og selv om det var masse dritt der, så hjalp det ikke.. =/

Skrevet

Sjekka trommelen nu, det er bare såvidt den går rundt når jeg drar i den.. Er vel reima eller noe som har gått da?

Skrevet

Vår vaskemaskin sto også å bare brumma til meg her for litt siden, da var det en hårnål i pumpa....Reparatøren sa det var den første plassen å sjekke dersom vaskemaskinen fuska ;-)

Har du hatt bursdag, forresten? 27 har blitt 28? ;-)

Skrevet

Hmm.. Kan jeg finne pumpa selv eller? Hehe.. ;)

Hehe, ja.. ;)

Skrevet

sikkert bare reima som har hoppet av. Gjør den hvertfall her når jeg stapper i for mye =) kjetil setter den bare på igjen.

Skrevet

Øyh! Send han hit! Jeg hadde faktisk veldig masse klær i nå... =P

Skrevet

Ja, du kan finne pumpa selv, reparatøren viste samboeren min hvor han skulle lete. Bare så synd at jeg ikke vet hvor, og sambo er ikke her akkurat nå.....Men JA, du kan finne den selv ;-) Kosta forresten i underkant av 700 kr å få reparatør hjem hit for å ta hårnåla ut av pumpa. Tok ham 3 minutter, liksom.....;-)

Skrevet

hehe får satse på at det bare er det da =)

Du har vel en nevenyttig fyr der?

Skrevet

Hehe, okei.. Ja, de vet å ta seg betalt.. =P

Har en rørleggerkompis som skal ta seg en tur i morra da, så hvis jeg ikke finner ut noe selv ikveld, så kanskje han finner noe i morra.. Håper det.. Så slipper jeg å kjøpe ny.. =P

Skrevet

*ler høyt og lenge*

Har snakka med Ø.B, han skal ta seg en tur i morra.. =)

Skrevet

Luka til pumpa er ofte nederst foran på maskina. Kurt å rense pumpa med jevne mellomrom.

Skrevet

Ahaa.. Jamen da er det den jeg har rensa da... Og det hjalp jo ikke...

Skrevet

skru av dekselet, hemp reima på plass. ække værre =)

Trenger ikke noe plumber til det.

Skrevet

Fåkk, da må jeg bak maskina.. Og du vet jo hvor god plass det er der.. Høhø.. =P

*skal prøve*

Skrevet

Okei, nu har jeg lokalisert problemet.. =P

På oversiden av trommelen, etter jeg tok av dekselet, var det en stor slange. Jeg tok av den, og da så jeg en sokk.. Så det er faktisk en sokk som sitter fast mellom trommelen og "yttertrommelen" lixom.. =P

Ikke får jeg den løs heller, sitter bom fast!!

Skrevet

Å, nei...

Du må nok ha en muskelmann på besøk da ;-) Håper livet står til å redde. Dyrt å kjøpe ny...

Skrevet

dette er billig eller gratis på finn, så kan du kjøpe en ny når du får bedre råd.

men satser på at sokken er problemet!

Skrevet

Det er en sokk som er problemet. Har prøvd alt jeg kan, men får den ikke løs. Har gitt opp for øyeblikket, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å prøve med jevne mellomrom. Og får jeg det ikke til, så kommer det en dude i morra for å hjelpe meg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...