juni08&mars10 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Heisann:) Jeg er helt ny her, fikk min lille prins på torsdag.. han har så lange negler. Klippet dere de med en gang eller? vil ikke at han skal klore seg i ansiktet..
Veronica Mars Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg synes var det var best å bare rive de rett av da bebis var nyfødt, siden neglene er så myke, nå klipper jeg, men prøv og finn ut av hva som passer deg best:) Gratulerer med liten prins!!!
lille_mille Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 gratulerer så masse med den lille! Jeg har en sånn spesialsaks for babynegler (kjøpt å¨sparkjøp tror jeg) og den brukte (bruker enda) på snuppa!
brooklyn Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Grattis:) Jeg klarte ikke å rive eller bite dem av, slik vi fikk anbefalt, så jeg klippet dem, rett og slett. Men, selvsagt ikke før han hadde klort seg så masse inne på øyet at han fikk en fæl blodutredelse...(
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Min hadde også lange negler da han ble født. Klorte seg opp fælt. Slet veldig med å klippe de, da armene sjelden lå stille. Fikk ikke til å rive. Men et forslag er å klippe de mens barnet sover, da ligger jo bebisen stille.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg klarte å rive av helt i begynnelsen, men ikke lenge, da gikk jeg over til spesialsaks for babyer. Jeg må gjøre det ofte, og pleier å gjøre det mens jeg ammer - bruker ammepute. Da er hun rolig og opptatt med noe helt annet :-)
Ronja&Odin Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 kjøp neglesaks pa apoteket... er farlig hvis man river feil, da kan de få betennelse i neglebåndet... hvis ikke kan du bite de av
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Jeg klippet på min for første gang i dag mens han lå og sov. KJøpt babysaks på apoteket. Ble anbefalt å rive men jeg får det ikke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå