vesle linselus Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 noen som har noe kjennskap til symptomer o.l? er det farlig for babyen? jeg er 39 uker på vei. jeg har vondt i underlivet, konstante smerter. pluss høyre nyre side. jeg har levert urin prøve ,som er levert videre til sykehuset, og dette har snart tatt en uke. jeg har ikke fått noe svar, men vondt har jeg.... noen som vet noe? mest redd for babyen...
Nattinatta Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei. Har mye av de samme plagene, og fikk konstantert en noe forstørret nyre på høyre side. Siden jeg ikke har infeksjonsverdier i blodet ser de da bort i fra UVI og nyrebekkenbetennelse, for denne gang. Var innlagt på sykehus for liknende for to uker siden, da med meget høy feber. har du feber pluss disse plagene kan det være UVI eller nyrebekkenbetennelse. Med nyrebekkenbetennelse er det MEGET vondt i nyre/korsrygg og ved urinblæren, hvis jeg ikke tar helt feil da... Synes det hørtes merkelig ut at det har tatt så lang tid med å få resultatet. ring å hør. Det er sikkert ikke noe, siden du ikke har hørt noe... Dette er som oftest noe de tar på alvor! Det jeg iallefall har blitt fortalt på sykehuset er at dette ikke er farlig for babyen, men meget ubehagelig for mor...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har akkurat hatt en runde med NB betennelse, og jeg lover deg, det er noe du kjenner! Jeg hadde noen rare murrende ubehag/smerter en hel dag før det virkelig satt igang, og da skjøt det store smerter på venstre side av magen og mot ryggen. Trodde det var rier først, men det vedvarte og kom ikke i tak. Kjørte dirkete til sykehuset og fikk konstatert NB betennelse med kraftig utslag av noen skikkelig skumle bakterier. Lå inne med intravenøst hver 8. time fra lørdags kveld til tirsdag ettermiddag før jeg ble sendt hjem under tvil (var lei sykehus og ville hjem!) I mitt tilfelle var det skummelt pga at jeg kunne blitt septisk (blodforgiftning), hadde så høye verdier, og det kunne blitt skummelt for både meg og baby, men heldigvis gikk det bra:) Jeg ville ringt og purret på svar på prøve, er nok ikke noe utslag, for det ville de gitt beskjed om, men det er godt å få det konstatert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå