Northernlights Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 I døgnet,altså. Har skjedd flere dager på rad. Han sover og sover og sover.Våkner kun for å gå på do,eller spise/drikke litt. Groggy og snurt når han har våknet, så jeg lar han bare ligge der.... Dette her er veldig uutholdelig og deprimerende! =o(
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 hvem?? "gubben" eller et av barna?? er det guubben kan det tyde på depresjon etc..
Northernlights Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Mannen,ja. Uff, hadde barna sovet så lenge,hadde jeg søkt hjelp... Han tar masse forskjellige medisiner, med legens velsignelse. Men jeg blir da skikkelig deppa selv av dette her. En svigerfar som tusler stille rundt, og ikke sier mye. En på 2,5 som sover lite og krever mye, og resten av flokken. Og så meg,da. Med mitt. Nei uff..kjenner dette her gjør at jeg bare vil gråte. Er faktisk så varmt ute, at vi kan ikke gå ut. Det er meldt nesten 40C i dag, og det er altfor varmt. Tror jeg stapper ungene i bilen,og kjører bort noen timer. Dette er veldig lite oppløftende!
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 uffda.. da kan det være en bivirkning av noe medisiner. kanskje han skulle sjekke med legen, å få noe han ikke sover sånn av.. Hva med å ta ungene med i badeland etc??om det er så varmt er det jo bare oppfriskende med et bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå