Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Vi venter nr 3, og må derfor få inn et tredje bilsete i baksetet. Vi har målt at det er plass nok i bilen. Det tredje setet (til baby), må vel helst stå i midten? Men hvordan sikre dette? Det er jo bare sånn "liten" sele der - sånn som bare går over magen til en voksen person.
Nilena Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hvis du kjøper maxicosi base så kan det plasseres i midten bak. Vi har volvo 940 stasjonsvogn, og selv med basen i midten så var det ikke noe problem å få plass til 3 barneseter bak.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Hei Takk for svar. Vet du ca pris på denne, og evnt butikkjede som fører den? HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 jeg er ikke den over, men tror de har maxi-cosi med base på reflex, prisene kan du se på reflex.no tror jeg
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Du får sjekke med barneutstyrsforretning, men jeg tror du må ha trepunktseler for de aller fleste stoler. De fleste stasjonsvogner etc har det nå for tiden.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 maxi-cosi sete koster ca1500 og basen koster ca 1500. Bilextra tror jeg har de setene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå