Gå til innhold

Noen andre som har føtter som"brenner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føttene mine er så j... vonde kjennes ut som de brenner opp innvendig.. har mye vann i kroppen da... noen som har det samme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brenner også i føttene...

Er egentlig veldig varm på både føttene og hendene.. veldig plagsomt...

Vet ikke hvorfor.. :(

Får mannen til å smøre noe på når kvelden kommer og jeg endelig tar av støttestrømpene..

Skrevet

AU, ja! Det er skikkelig grusomt! Alt annet enn å gå barbeint er uaktuelt! Har noen lette sandaler jeg bruker til og fra jobb, men så fort jeg er innendørs er føttene bare.

Skrevet

Her også! Har hatt det i 2 av 4 sv.skap. Når det er som verst, tar jeg en bøtte med ganske kaldt vann og avkjøler føttene i:) (eller barnas badebasseng ). kan heller ikke h føttene inni dyna om natta. Plagsomt, men velger heller det enn mange av de andre symptomene som kvalme, halsbrann etc.

Skrevet

Jeg føler også at hender og føtter er glovarme, og spesielt på kvelden.. Har egentlig ikke fått noe særlig med vann i kroppen ennå, men kjenner det kommer snikende, er i uke 29 nå..

Prøv å sett beina i en balje med kaldt vann om kvelden, det er kjempedeilig=)

Skrevet

Jeg har merket at noen ganger når jeg driver med ett eller annet, så kjenner det ut som om beina svir skikkelig. Bruker sokker og sko, klarer ikke å gå uten.. Er det dette dere mener?? eller er jeg på bærtur?

Skrevet

hender å føtter brenner som bare d..

spesielt om natten...

Skrevet

Huff, hadde det sånn sist. Av og til gikk jeg barbeint på verandan og sto en liten stund i snøen. Deilig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...