konemor med gutt+spire:) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 de site dagene har vert helt grusomme. jeg har holdt på å klippet av meg håret to ganger. lørdag gråt jeg omtrent hver halv time, ingen ting har vert bra nok for meg. for varmt for kaldt, for lyst for mørkt. rufsete hår fett hår. trang bukse for stor bukse. aaaaalt som kan bli galt har vert galt hele helga. samboer har gått som en jojo for å prøve å gjøre det jeg vil. har satt pris på det for han har vert utrolig fantastisk. likevel har jeg blitt sint eller grått. nå i dag tok han seg fri fra jobben fordi han er vi er redd for å ha meg hjemme alene. har hatt to raseri anfall hvor jeg bare har stått å sett på meg selv i speiliet å ristet og lurt på hvofor jeg er sånn hva som skjer. mister på en måte meg selv litt for hver gang jeg blir sånn. hva skjer med meg??? er det dette som er hormoner eller er jeg spenna gærn???
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 er nok hormoner vel.. man er gravid... slapp av, legg deg på sofaen og nyt stillheten litt. også tenk på hva som vokser inni deg:) en liten bebbis som kommer ut snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå