LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 var på HS med minstemann i dag (kommet i en super gruppe denne gangen), og da jeg kom hjem satt sambo på gulvet med alle knappene på min bærbare pc rundt seg. "storebror" hadde veltet maskinen så den gikk i gulvet =0( og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal feste tastene igjenn (over halvparten er fallt av) noen som vet??
Zitro Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Stort sett er det bare å trykke dem på igjen pga dem sitter bare med klips... men siden mange har falt av så sliter du kanskje litt med å vite hvem som skal stå hvor??
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 klips?? er det de hvit plastdingsene?? vet hvor tastene skal, men får den ikke til å henge (et helt flatt tastatur..)
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 noen fler.. låner sambos nå, men når han kommer fra jobb trenger han den selv...
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 får det virklelig ikke til.. noen steder man kan levere inn å få det gjort? kanskje for en billig penge??
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 På min må man trykke dem på i en spesiell vinkel for at de skal sitte fast...
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 uff.. får ikke dete til jeg =0'( hva gjør jeg nå da?? er jo ikke et år gammel engang (men hadde vært digg med ny da, så kunne jeg også spillt AOC)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå