Gå til innhold

Bekken låsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekken låsning på høyre side!! Damn!!

Men det er jo omtrent min første svangerskaps plage - så kan jo ikek klage (enda) Fått rekvisisjon til fysio.

Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg annbefaler kiropraktor! :)

Skrevet

Anbefaler også kiropraktor. Jeg gikk til fysio for bekkenløsning og ble ikke så mye bedre. Hun anbefalte å gå til kiropraktor for å sjekke om jeg hadde låsning også. Det hadde jeg og har gått til behandling hos begge. Ble mye bedre etter kiropraktorbesøket.

Skrevet

Fysi er bare tull - Kom deg til en kiropraktor som virkelig kan yrke. Hør med jordmor om hvem hun kan anbefale.

Lykke til videre!

Skrevet

Ja, absolutt kiropraktor I TILLEGG TIL fysio. Fysio kan være kjekt som tillegg, spesielt kanskje med tanke på å komme seg i tiden etter fødsel. Men min erfaring er at kiropraktor er det som hjelper på plagene akkurat nå.

Kiropraktor koster det samme uansett henvisning eller ikke, så bare kontakt selv uten å gå til lege for det. SÅ FORT SOM MULIG!!

Tips: Har hørt at relativt nyutdannede kiropraktorer ser mer på sammenheng muskler-ledd, og ikke bare ledd (eller hva-det-nå-er, bein, knokler?).

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg har "egen" kiropraktor som hjulpet meg med prolapsene mine i ryggen og nakken! Elsker han - så jeg ringer med en gang og booker time!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...