Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

no har vi vært hos legen å fådt høre på ungens hjerte,det va utrolig gøy å høre det,går liksom mer og mer opp for oss at vi venter baby ;) pulsen til babyen lå på 150 sånn ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende - det er fantastisk å høre det lille hjerter som slår. Da blir det mer virkelig ja...

Skrevet

men har det noe å si hvor høy plus ungen har ang kjønn ??

Skrevet

Statistisk sett mener man at hjertelyd kan si noe om kjønn, mn tror d hovedsakelig gjelder på slutten av sv.skapet.. Nå som babyen er så liten, har den veldig varierende puls hele tida, avhengig av aktivitet osv...Man må måle MANGE ganger tror jeg for at pulsen skal kunne si noe om kjønn så tidlig i sv.skapet!

Vi venter jente, og pulsen hennes har ligget på alt fra 136-150 (vi har målt fem ganger)

Skrevet

ja det er vel noe varierende ,er nå spent på hva det er da.. har ikke ul før 30 juni... huff lenge til det da ..

Skrevet

Det sies at 120-140 er gutter og 140-160 er jenter...

Det stemte på de to guttene jeg har, men denne gangen har det vært flere ganger mellom 140-150 og vi venter en gutt til :o) På UL fikke jeg høre hjertelyden nflere ganger, og den varierer veldig i forhold til aktiviteten. Med andre ord så er det ikke til å stole på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...