Gjest stockholms tjej Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 jeg har haft en sånn vond ilande smerte i magen fra navlen og ner. vet ikke helt hvordan jeg ska beskive det men de er veldigt ubehageligt. har ikke de hela tiden,de kommer av og til. Noen andre som har de og? eller noen som vet hva de er?
KarinB Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 kan det være det samme som jeg kaller for stikkinger? Da betyr det bare at babyen ligger med hodet nede i bekkenet og prøver å komme seg godt ned der liksom. har jeg hørt iallefall:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 aha før nu har jeg begynnt å få ganska harda kynner og...veldigt kjipt=( ikke så behageligt.
gullegget Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan går det med kynnerene/maseriene dine og modning? Har det stoppet litt opp? Det er ikke litt mere rie smerter du har da? De sitter nederst i magen og hoftene. Ilende brennende svie..
Gjest stockholms tjej Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 hej gullegget-fødeklar:) jeg tror ikke de er mase rier for de er ikke sånn smerte som rier men en stikkende følelse fra navlen og ner over ikke over hele magen... har en del kynner som kommer og går hela tiden men ikke regelmessigt. har haft hodepine og veldigt vondt i ryggen også idag så føler meg ikke så vell da=( håper de blir bedre i morgen. takk for alle deres svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå