Gå til innhold

Til dere som synes brudebuketter er dyrt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde opprineleig bestilt en ordinær brudebukett m. m hos en kjnet blomsterkjede. Summen for bukett og brystblomster 2500,-

Eg ble oppringt av blomsterbutikken fredag, som var bekymret for hvordan blomstene skulle holdes fine i det varme været. (eg skulle transporteres 2 timer)

På ordinære brudebuketter stiftes blomstene, min bukett ble laget med stilker slik at de kunne stå i den vase med vann under turen. Eneste visuelle forskjell var at hanken ble 1 cm tykkere.

Det som utgjorde forskjell var prisen.

Prisen ble da 1200,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hører vel egentlig ikke til her men tittet innom her og så innlegget ditt og tenkte jeg skulle si at mannen min laget buketten til meg ! Et lite tips bare !!!

Skrevet

ååå så herlig da cathy.. ble den fin? :D

Ikke meninga å innvadere tråden din HI..

Skrevet

den var helt utrolig... hvite roser og med et hjerte av røde roser inni.. litt vanskelig og forklare .

Skrevet

Vil bare nevne at det ikke er alle som stifter brudebuketter altså. Jeg har ikke stifta en eneste en i hele mitt liv. Syns det er masse ekstra jobb uten vits. Syns ikke de holder bedre i det hele tatt. Men jeg hadde ikke klart å lage en brudebukett til 2500,- heller da. De jeg lager er flotte, og koster ca. 500,- (dagens lille reklame:)

Skrevet

WOW! Er det lov å spørre hvor du holder til, -pusen-? Jeg har tenkt å lage min egen bukett, nettopp fordi jeg synes det er for dyrt å kjøpe en, men rundt 500,- ...

Skrevet

ja jeg lurte også på hvor du var ifra....

er du blomsterdekoratør eller??

Skrevet

Jobber som blomsterdekoratør ja. Holder til på Østlandet. Noen som trenger hjelp? :)

Skrevet

Hvor på Østlandet holder du til da?

Skrevet

-pusen-

kan jeg booke deg til neste år eller? hehe. Bor i drammen og skal gifte meg neste år:)

Skrevet
:) Kommer litt an på hvordan bukett du hadde tenkt deg da, men jeg kan iallefall være rådgiver :) Bare send en pm om du vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...