Gå til innhold

Lege/tannlegebesøk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du må til legen eller tannlegen, tar du med deg barnet ditt? Eller må barnefar være hjemme og passe på barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til vannlige legebesøk har jeg hende med, men nå kjenner jeg legen min ganske godt og hun har også fulgt meg opp før og under gravditet + hun har to små barn selv. Men tannlegen ville jeg nok ikke tatt hende med.

Skrevet

Tok ikke med sist og da lurte legen på hvorfor ikke! Der var de vant til at folk tok med ungene sine : )

Skrevet

Jeg var hos tannlegen forrige mandag, med lillegutten på da seks uker! Tannlegen snakka med gullet innimellom, og vugga litt på vogna mens jeg lå på stolen min. Skal til legen i morra, tar han også med dit - sånn er det å ta i mot "kunder" med liten baby!!:-)

Skrevet

Var hos tannlegen i forrige uke, hadde da med meg knøttet. Har forresten ikke noe særlig valg, da jeg er alene :) Men ihvertfall, han sjarmerte alle tannlegene på huset i senk. Alle måtte komme å kose med ham, og han lå bare å smilte, han! Etter 3 kvarter begynte han å bli litt utålmodig, men det hadde jammen jeg også blitt! Og legen min blir nesten fornærmet om jeg ikke tar han med, og det samme gjelder pleierne der også!

Skrevet

jeg har alltid hatt dem med til legen. men så har jeg ikke vært så ofte til legen med meg selv da...

på torsdag skal jeg til tannlegen. ringte i går og bestilte timen og sa at jeg hadde en liten en på 5 uker... fikk beskjed om at det var ingen problem å ha han med.. var nok av folk der som ville passe på han..;) men jeg har spurt søsteren min om hun vil være med å passe han da..han er så liten og vil ha pupp når som helst så da må han nesten være med meg over alt foreløbig..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...