Gå til innhold

Noen ganger er jeg redd at dette forholdet ikke vil vare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagt ut for ei inne på anonymforum:

Noen ganger er jeg redd at dette forholdet ikke vil vare

NYTT 14:33 9.06.2008

Vi har vært sammen i 6 år, har en sønn på 2 år hus og bil, alt ser egentlig fint ut.

Men det siste året syns jeg mannen har forandret seg.Jeg tror egentlig ikke at det er noe spesiellt som har skjedd, men han sier selv at han er sliten for han jobber ganske mye. Han sier aldri noe fint til meg, og da mener jeg aldri. Jeg husker virkelig ikke sist han ga meg et kompliment. Vi har sex ca 1 gang i uken, og all kyss og klapp utenom står jeg for.

Når han kommer hjem fra jobb er det ikke alltid han sier Hei til meg engang, men går rett bort til sønnen vår, og "overser" meg.

Jeg har tidligere ikke vært sjalu, men i det siste merker jeg at jeg blir veldig såret og redd når han snakker med/om andre jenter. Jeg har ikke vært redd for at han skal være utro før nå, nå vet jeg ikke helt hva han hadde gjort om han traff en villig jente-

Jeg er så usikker på ham. Han sier at han elsker meg, men han viser det virkelig ikke. Jeg har prøvd å ta dette opp med ham flere ganger siste året, men han sier bare at det ikke er noe og at han elsker meg.

Syns dette er veldig vanskelig og jeg gråter meg i søvn veldig mange netter pga dette.

Jeg lurer på om han "tror" han elsker meg. For vi har det veldig fint på den måten at vi nesten aldri krangler og får et vakkert hjem til å fungere bra sammen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil ikke gå ifra ham for dette, for jeg elsker ham virkelig og føler meg til og med nyforelsket innimellom (de få gangene han gir meg litt kjærlig oppmerksomhet iallefall). Men jeg er virkelig redd for at han ikke kommer til å være min for resten av livet. Kan ikke skjønne at han orker å leve med meg dersom han ikke elsker meg innerst inne.

Sårt dette her, måtte bare lufte litt tanker.

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å råde, men det er noe med at menn er helt allergisk for masing. Å be om komplimenter funker sjelden.

Kanskje du skal sette deg rolig ned en gang til og forklare han hva du føler og hva hans manglende oppmerksomhet gjør med deg. Og spør hva han mener skal til for at han skal få det bedre (med tanke på at han er sliten). La han så få litt tid uten at du påpeker/maser. Hvis det er sånn at han bare er sliten, trenger han kanskje bare litt tid.

Sex 1 gang pr uke er på langt nær uvanlig og ikke spesielt sjelden i mine øyne.

Jeg skjønner at dette er sårt for deg og at du savner nærhet. La han forstå at du ikke ønsker å ha det sånn over lang tid, men at du gjerne gir han litt tid hvis det bare er det han trenger.

Lykke til :)

Skrevet

Ikke lett å rede til noe...da jeg selv har vert gjennom en skilsmisse.

men det som jeg vet mange har god erfaring med er å dra bort på en ferietur / evt langhelg bare dere 2.- Få god tid sammen og komme innpå hverandre igjen.

Det er gjerne det som setter igang følelsene igjen...

Ønsker dere masse lykke til - utrolig vondt ha det slik du har det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...