nickoline og supermann Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 1700 kroner for oss begge. Har reist uspeisifisert før, og vært heldig. Satser på det igjen. gleder meg.
ayla05 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 så kjekt! god tur! passer jo fint nå når det er sånn drittvær ute (ihvertfall her.) og kjekt når det er så billig!!
frokenO Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 skal ha barnedåp på søndag ellers hadde jeg jammen blitt med..
nickoline og supermann Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 ja, det gjør jeg. gjorde det sist år også. gikk så fint så. Denne gangen skal jeg pakke bitte litt mer fornuftig og har en lettere vogn. Det vil gjøre alt mye enklere for meg..... også har jeg fått låne ei reiseseng til Andreas. for sist år fikk vi ikke tak i!
frokenO Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 hvor gammel var gutten din når du reiste i fjor.. mi lille er 5 mnd.. å jeg viiiiiilll ut å reise..
nickoline og supermann Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 han var 14 mnd ca. går så fint så. koser meg glugg ihjel alene, men jeg traff en annen alenereisende mamma allerede på flyplassen som jeg var litt sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå