Gå til innhold

Utstyr fra Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som kjøper barneutstyr på Ikea istedet for dyre barnebutikker?

Vi tenker å kjøpe seng og stellekommode og diverse småsaker på Ikea, sparer jo tusenlapper på dette. Bruker heller penger på god vogn og bilsete.

Vet dere om madrassene er gode nok på Ikea? Siden senga er billig kan vi godt legge litt i en god madrass. Evt tips til gode madrasser andre steder? Jysk? H&D?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Vi kjøpte en helt enkel sprinkelseng på Ikea da vi ventet nr 2 og var strålende fornøyde med den. Siden det brant i huset vårt i fjor, må vi ha alt nytt nå til tredjemann. Satser på Ikea og Finn.no siden dette er definitivt siste gangen:)

Nå er ikke vi så opptatte av at alt slikt utstyr må være dyrest mulig om med riktig merke. Det viktigste er at det er sikkert og Ikea-utstyret er godkjent i forhold til sikkerhetstesting...

Vi kjøpte madrass på Jysk sist og gjør nok det igjen. Der har de i alle prisklasser, likedan dyner osv.

Skrevet

Kjøpte ikke på IKEA sist for fant ikke noe som passet.

MEN ikea har ikke standard størrelser på senger eller dyner så pass på om du kjøper madrasser andre steder!

Skrevet

Stemmer at IKEA har egne mål på dyner/dynetrekk men sengene og madrassene har nå standard mål på 60 x 120 cm... Har kjøpt seng fra skeidar men madrass og overmadrass på ikea og de passer helt fint...

Skrevet

Hei, vi kjøpte vel det meste på Ikea bortsett fra stellebord. Synes det er helt greit med Ikea, jeg. Billig og bra! Men vi kjøpte den dyreste bebimadrassen deres.

Lykke til!

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe i alle fall seng og (matchende) kommode fra IKEA. Hvorfor betale tre ganger så mye et annet sted, når IKEA har fine ting? :)

Takk for tipset om at IKEA har andre dynestørrelser også når det gjelder babydyner, da kjøper jeg det et annet sted. Sliter allerede nok som det er med voksen-IKEA-dyner som det er vanskelig å skaffe trekk til... Særlig de dynene jeg tok med meg hjem fra utlandet - de har til og med andre IKEA-mål der enn på IKEA her hjemme, så jeg må faktisk dra til utlandet for å kjøpe nytt sengetøy! Upraktisk...

Skrevet

Hm ja ser de har riktige mål, men jeg vet jeg har sett ikea seng med feil mål. ja ja så bra da

Ja sengesett er ikke noe vits i å kjøpe på ikea siden de ikke passer til standard dynene vi har

Ler av deg meg 80 som må utenlands for sengetøy:)

Jeg har kjøpt stellekomode og seng fra barnashus på tilbud og det ble ikke mye dyrere og jeg er veldig fornøyd.

det kan hende det har kommet inn finere ting på IKEA nå enn for 2 årsiden.

Nå skal jeg ikke kjøpe noe særlig og det er jo litt kjedelig det også!

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe ganske mye på Ikea; sprinkelseng, kommode m/stellebord og overbygg, skap og bokhylle. Dette er et sett som passer veldig god sammen :)

Tepper, badebalje, kluter, håndklær og diverse annet utstyr blir sikkert også kjøpt der.

Vi har ikke så alt for god råd nå, siden vi begge er nyutdannede og jeg ikke rekker å komme i jobb før baby kommer. Så får heller spare denne gangen, og skeie litt ekstra ut med nr 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...