Fjelljenten Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Klarer ikke helt se for meg hvordan jeg skal få til å få småen bak på ryggen. Jeg har en Obi Lenka, her er den hvis noen vil se: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=product_info&cPath=199&products_id=1032 Tror det sto at jeg kunne bære på ryggen også, men hvordan i huleste skal jeg få til det hvis jeg er alene? Noen tips?
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 se på tettinntil.no der er det mange bildeserier med insruksjoner.
Yrha Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg strever enda med å ha han på ryggen hvis jeg ikke har en sofa eller et bilsete å sitte på. Jeg trenger vel litt mer øvelse før jeg kan stå og gjøre dette. Hvis du knyter selen rundt livet (jeg har BabyHawk) og setter deg på kanten av sofaen med to-tre puter bak ryggen, så kan du løfte babyen over hodet ditt og ned på ryggen. Putene holder babyen på plass, og du er ikke så redd for at babyen kan dette ned (ikke at den gjør det altså) mens du ordner resten. Når du har fått selene over skuldrene, kan du reise deg, hoppe opp og ned et par ganger og knyte foran speilet. Dette funker fint i passasjer-setet på bilsen også. Men når samboer er med, er alt myye lettere ja Lykke til!
Fjelljenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Men obien er bare et kryss som jeg trer over hodet, og så må jeg løfte barnet oppi. Skjønner ikke hvordan jeg skal få det til... Den er ganske ny, så finner ikke noe på tettinntil...
Yrha Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 OI, jeg tror jeg har lest at Obi'en kun er for magebæring. Kanksje du må selge og kjøpe MT
Fjelljenten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Åja... Trodde jeg kunne ha på ryggen også, men er ikke så veldig nøye egentlig. Bruker den mest når vi er ute og går, ikke så mye inne, så jeg lurte mest bare for moro Greit å vite Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå