Gå til innhold

hva synes dere her inne om trampoliner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det meste er visst ifølge denne siden farlig når man er gravid, eller når man har små barn.

lurer på hva dere synes om trampoliner, for disse er det jo faktisk beryktede når det gjelder ulykker og brudd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er fryktelig stygge og ikke akkurat noe pryd i hagen. de burde derfor senkes ned i bakken, slik at vi slipper å få vondt i øynene, og de små fremdeles kan hoppe å kose seg :-)

Skrevet

Jeg er ikke noe fan av de, siden de er som du sier litt farlige. Men de er vel egentlig ganske bra for balanse og er en god trening dersom de blir brukt riktig. Da må det være sikkerhetsnett rundt og kun en person som hopper i gangen.

Feilen er vel at mange hopper samtidig og det ikke er sikkerhetsnett rundt. Hadde ikke gjort meg noe om vi ikke fikk trampoline til jr når han ble større, men samtidig skal jeg ikke nekte det bare det blir hoppet etter "mine" regler :)

Det med å senke den i bakken er vel og greit, men det er ikke så mange som syns det er greit med et stort hull i hagen heller...

Skrevet

Småtten er bare 2 år nå, men vi kommer sikkert til å eie en trampoline en gang i fremtiden. Da selvfølgelig med sikkerhetsnett rundt.

Det morsomme er at mange av de som ikke ønsker å ha trampoline fordi det jo faktisk er mange som skader seg på den i samme åndedrag sier at "dessuten kan jo ungene bare gå til naboen hvis de vil hoppe". Det er jo _mye_ tryggere å gjøre det sånn at man ikke har noen mulighet til å følge med heller....

Skrevet

Gravide og hopping på trampoline hører ikke sammen.

Ei trampoline,hvor bare en og en hopper av gangen, MED sikkerhetsnett, det er bare artig.

Skrevet

Trampoline er dritkult!

Bare så synd at jeg ikke har råd til hverken hage eller trampoline.....

Skrevet

Trampoline er artig, Men sikkerheten er nummer 1!

Har man enkle regler for hopping, er det ingen big deal.

Gravide på trampoline er ikke noe særlig.Kan ikke tenke meg det er bra for livmora og deise opp og ned sånn, og morkaka spesielt. Ingen vet hvem som har svakt feste inni der, og det er jo dumt å ta den risikoen, når man kan unngår det helt (med tanke på revnet morkake fra livmorveggen)

Her er vår trampoline:

http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=10056492

Artig! Men mor selv i huset må ta det litt med ro på den....iallefall tisse først.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...