Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Noen som har prøvd? Skal visst være effektivt med tanke på at det får hemoroidene til å ikke gnisse når man går, også er det bra med mandeloljen. Hvor mye skal man evt. pakke oppi?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hahahahaha! Mulig dette er et kjerringråd, men herregud! Hahahahaha!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Neppe.... Ville vel heller prøvd olje da. Hva folk finner på her inne.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Eg pleier å få kjeft når eg ler av spørsmål som er litt.. morsomme. "Folk må få spørre om ting uten å bli gjort narr av". Men kransekakedeig i rompa? HAHAHA
Anonymium Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ville stappet alle ringene opp samtidig. Har hørt at det kun hjelper da. 12 ringer totalt.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Sikkert bra, du kan nok ta noen ringer. Ta å trøkk oppi litt kjøttdeig også, eller en biff. Det skal jo være bra på blåveiser og hevelser;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå