trippelmamsen Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Min lille er veldig sutrete for tiden, nå skal hun plutselig bare ha den ene puppen. Den andre holder på å eksplodere. Hva kan det komme av? Prøvte å legge henne i tvillingstilling for å se om det kunne hjelpe, men nei. hun er 4 mnd.
HelenFlores Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hun kan ha en låsning i nakken eller ryggen. Det hadde min lille, og hun slet med å spise pga det. På ene puppen fikk hun ikke tak, mens på den andre drev hun og vridde hodet langt ned i armgropen min. Men har vært til tre behandlinger hos en super dyktig kiropraktor, og nå er hun fin igjen:D
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Mange alternative ammestillinger inne på www.ammehjelpen.no. Viktig å få tømt den andre puppen din så du ikke får tette melkeganger. Du kan f.eks stå på alle fire, høres kanskje teit ut, men verdt å prøve.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Hadde det samme problemet som HelenFlores. Mini hadde også låsninger i nakken og fikk ikke ammet bra nok i den ene puppen. Han slet skikkelig,men han er helt frisk nå etter 3 behandlinger hos kiropraktor=) Du kan jo bestille en time til kiropraktor for å sjekke det i tilfellet det er låsning for det kan være vanskeligere å bli kvitt når hun blir eldre
trippelmamsen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar. Kan låsninger plutselig oppstå? Har ikke vært noe problem tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå