Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er den som tråler aviser og alt jeg kommer over for att mine små skal se å oppleve mest muligt,dere også?Ikke bare har dem glede av det,men godt av det å være sosial med andre mennesker.Men hva har dere gitt barna deres av opplevelser i det siste?Å hva har du funnet ut barnet ditt intreserer seg for av det du har vist?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 snuppa mi er veldig gla i dyr, så her er vi i fugleparken flere ganger i uka, der er det masse ender, påfugl, høner osv, også skal vi i ordenlig dyrepark snart... hun blir helt tullete når hun ser dyr, alle slags.. utover det har jeg nok ikke vært av de flinkeste, men vi bruker mye tid i skog og hage da.. og da koser hun seg veldig.. hun er snart 13 mndr..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Vi har vært på familieparker,mange små dyr som faller i smak hos guttungen. Ellers vært i badepark,en sikker seier:) Guttungen er 2år.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg mener da at barn ikke skal ha den type opplevelser hver eneste uke, men heller en gang iblant. De har bare godt av å 'kjede' seg litt hjemme og lære å leke selv også. Men ellers har vi vært på foreldre og barn festival, barnefestival, sett på dyr som bor på gårder i nærheten, i sommer blir det dyrepark og badeland, så noe blir det jo. Men ikke noe hver helg nei.
Diva Muffin Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har hatt min 13 måneder gamle datter med på jobbintervju! Jeg ble bedt om å komme på en times varsel, og hun som skulle intervjue meg sa det var i orden. Jobben ble min Ellers drar vi mye ut og ser på dyr på den åpne 4H-gården, mater fugler og leker i parken. Mye å finne på når det er fint vær.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Barna mine blir med på det meste. Vi har reist mye rundt i verden - og sett/opplevd litt av hvert. For små barn kan en tur på det lokale kjøpesenteret være like spennende som noe annet. Dyrebutikken er like gøy som en åpen bondegård:) Dette har vi vært med på den sist mnd: Fulglepark Åpen bondegård Åpen barnehage Stranden (stooor "sandkasse" - og det mest populære hittil) Togtur Tivoli Festival Kjørt med gravemaskin Fremover blir det: Flere reiser Dyreparken Sandvollyballturnering Båttur (om jeg tør)
silhah og emilie Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 vel det kommer helt an på hva du mener med opplevelser..for jeg tror at for små barn så kan en liten tur på et kjøpesenter eller gå ved kaia i byen være en opplevelse:) men jeg liker iallefall å finne på div ting iallefall annehver helg (hun er hos bf annehver helg da:p) så da blir det gjerne strand, vitenskapsmuseumet med masse utsoppede gamle dyr, park, lekeplasser, badeland, kjøreturer rundt omkring, akvariet, tivoli, lekeland, dib-treff, kjørt truck, kjørt gravemaskin, åpen barnehage, julegård, åpen gård osvosv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå