Linnea&Julie Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor/ hvorfor ikke?? Binder dere de fast? synes det virker så skummelt! Jeg har ikke brukt det til nå, og hun er 4 mnd.
Willy Wonka Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Binder fast...det hørtes litt brutalt ut, ja. Nei, her sover gutten med helseteppe eller bare dynetrekk. Legger over dyna når jeg selv legger meg på kvelden for da er det litt kjøligere. Min gutt er 8 mnd.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Ja hvis det er babysafe du mener så gjør han det:-) Men binder han ikke fast. Føler nesten jeg utsetter han for overgrep om jeg gjør det. Han kan jo ikke røre seg av flekken!! Vi bruker den fordi han sparker av seg alt annet:-)
atsjo Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Vi burde kjøpe sovepose for han snur seg hele tida å legger seg oppå dyna. Seler kommer jeg ikke til å bruke, syns ikke noe om å binde han fast..
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke babyene forstår at de blir bundet fast, og derfor opplever det traumatisk eller noe. Bruker pose uten seler. Hadde seler på en liten stund, men han klarte faktisk å snu seg på magen uansett. Selv om selene var stramme. Så da får han bare ligge som han har lyst til. Pose er uansett greit, da drar han ikke dyna av seg eller over hodet.
Linnea&Julie Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 oki Tror det er på tide å kjøpe pose til Linnea nå, hun har begynt å sparke av seg dyna hele tiden nå,hehe... Noen spesiell type dere vil anbefale? (En tynn pose)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå