Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Er du fornøyd med vogna di? Vi bestilte oss samme vogn
Scorpiogi Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 hei! Ja, den er kjempefin ) Gleder meg til å bruke den!... Men fulgte det med sånn monteringsanvisning, eller bruksanvisning med din? Vi måtte bare prøve oss frem...
Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Nei. Ingenting. Fikk min på fredag. Var det noe spesielt du lurte på?
Scorpiogi Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 nei tror ikke det. Bagdelen er helt grei å montere. ikke alt ved neste del jeg har funnet ut av(en drøss knapper, ), men den trenger vi ikke ennå.. Ellers syns jeg det var genialt å handle, vogna kom på døra etter en uke. Er du fornøyd? Hvilken farge var det du valgte?
Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Ja de knappegreiene er ikke så vanskelig å finne ut av. Planen var å bestille rød. Men så ombestemte jeg meg i siste liten og tok blå. Angrer på det. Er veldig fornøyd med vogna. Kun ett minus. At kalesjen på sportsvognen ikke kan reguleres. Har du fått tollregningen? Ja kjekt å få ting på døra;)
Scorpiogi Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 ja, det med kalesjen tenkte jeg og på.... har ikke fått tollregning, lurer på hvor mye det blir.. pytt. Men den blir lett ripet i "lakken" når du bytter mellom de bag-stengerne og den sittedelen....men synes vel ikke så godt.. Åja, det ble blå? vel, blå er en fin farge også da
Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 Litt riper må man regne med. Vurderer å bestille et trekk til i en litt knæsj farge siden jeg var så "pysete" å bare bestille marineblå.
Candy girrrl Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2008 Et lite tips. Testet meg litt frem nå. Hvis du vil se ungen og ikke ha kalesjen så høyt når den er bakovertrukket (du vet) så kan du løsne sideklipsene på kalesjen.Hekt av og la de hvile på vognkanten (der med knappene) eller legge de bak vognkanten. Da legger iallefall kalesjen seg pent. Ikke så ruvende. Og, du ser småen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå