ayla05 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 sitter her og kjenner på at jeg har eksamen i morgen. har til gode å ha en eksamensperiode hvor snuppa eller jeg er frisk... i fjor fikk hun vannkopper dagen før første eksamen og i år så det så lovende ut. men nå har jeg ødelagt kneet mitt for fjerde gang og gått på krykker i over to uker fordi sykehuset roter bort papirer og ingen vet helt hva de skal gjøre eller hvem som skal se på meg. har kasta bort så mye av verdifull lesetid at eksamen i morgen kommer til å gå rett vest. og jeg må ha ok karakter for har søkt på master til høsten... er så lei av at alt går imot meg i dag at jeg har mest lyst til å bare skru av lyset, legge meg under dyna og sove i en uke. er ikke deprimert eller noe, bare tøft å få enda en beskjed fra helsenorge (som liksom skal fungere så bra) at de har rota det til enda en gang... og ihvertfall når det kommer midt i eksamenstiden. skal bli godt med sommerferie nå ja!!!! fikk også telefon i dag om jeg ville være fast vikar i to uker på en skole (går lærerutdanninga), men kan jo heller ikke det for øyeblikket. sinna nå ja! vet ikke helt hva jeg vll med dette innlegget, men noen trøstende ord om at eksamen i morgen kommer til å gå ok hadde vært veldig fint. og at alt ordner seg til slutt forhåpentligvis....
Anne-B. Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei. Jeg kjenner den følelsen. Det kan være tøft når det står på, og mange ting kommer deisende ned i fanget på en, alt på en gang. I alle fall føles det slik. Du er en tøffing, og du kommer til å klare deg, det tror jeg. Men tungt kan det være! Sender deg en stor klem, også håper jeg at vi sees før vi drar på ferie.
ayla05 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 det hadde vært veldig koselig:) etter i morgen har jeg litt bedre tid:) kan plinge på deg når ting roer seg litt:) og takk for klemmen. vet at alt ordner seg til slutt, måtte bare få det ut et sted.
Anne-B. Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Gjør det! Kanskje vi kunne ha fått ordna med den middagen vi avtalte på nyåret? Det ordner seg på et vis. Skjønner deg godt, jeg ser med skrekkblandet fryd fram til å begynne å studere igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå