Mamsen og lillegutt Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 virket det? var det ubehagelig å bruke det? var det flaut å si til samboeren at du brukte det? (samboeren min syns reklamen for Lactal er så ekkel....) jeg har nettopp kjøpt,og skal prøve i kveld.
3 blå Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har aldri prøvd det, men synes du virkelig det er flaut å si det til samboeren din? Det er nå det siste jeg hadde tenkt på...
Mamsen og lillegutt Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 det er flaut pga at han syns reklamen er ekkel. så da er jeg redd at han syns det er ekkelt at jeg bruker det....
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg tok en runde med det etter fødsel og renselse. Ikke ekkelt, men det er klart - det renner jo litt når man står opp om morgenen (må bruke truseinnlegg, og ta det rett før du legger deg) Sa egentlig ikke til sambo at jeg brukte det - men den pakka sto i hylla på badet, så jeg regner med han leste hva det var. Ikke flaut i det hele tatt. Det er jo ikke noen kjønnssykdom det er snakk om....
Mamsen og lillegutt Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 storebror og lillebror: takk for svar. regnet med at det kom til å renne litt... ja men hva hvis jeg har tatt en "dose" om kvelden,og han vil ha sex etterpå. går det? såklart det egentlig ikke er flaut,for som du sier,så har jeg ingen kjønnsykdom. bare forandringer der nede etter svangerskap,fødsel og hormoner....
Mamsen og lillegutt Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 men hva hvis jeg har tatt en "dose" om kvelden,og han vil ha sex etterpå. går det?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Det går selvsagt men tror det er best å "la være" etter du har tatt en dose sånn.. Slik at den får virke godt over natta. Men du kan ha sex først også tar du det etterpå...? Hvis du ikke synes lactal hjelper kan jeg anbefale deg ecovag stikkpiller. De er kjempe brae!
Mamsen og lillegutt Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2008 hva går de stikkpillene ut på? altså hvilke "plager" hadde du?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 De går ut på å gjennopprette bakteriefloraen vi har i skjeden. Så det er type melkesyrebakterier.. Plager jeg har hatt er litt forskjellig da, som f.eks: Kløe, irritasjon, svie, utflod, bakteriell vaginose, soppinfeskjon... Er ikke uvanlig å få slike plager av og til. Er vel noe alle kvinner har / får i løpet av livet.. Ikke noe å være flau over. Jeg synes ecovag funker best..
Mamsen og lillegutt Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2008 ja da får jeg prøve lactal først. jeg har veldig mye utflod,så føler meg våt hele tiden. så lukter det "sex" hele tiden,hvis du skjønner? (beklager detaljer)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Skjønner hva du mener.. Om det ikke hjelper med lactal eller annet kan du jo dra til legen. De har "sterkere" saker på resept!=)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Ecovag er reseptfrie ja, men ikke alle apotek som har de...
Mamsen og lillegutt Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. juni 2008 så på nettet at boots-apotekene har den,men vet ikke om det er så mange av de rundtom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå