Gå til innhold

WIIIIiiiii det ble ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

en GUTT:):):) trodde hverken mine egne øyne eller ører da jeg så både guttetiss og pung og legen smilte lurt og spurte om vi så hva dette var;);) Med to jenter fra før må jeg nok innrømme at jeg var ganske innstilt på jente nr 3, men her var det ikke noe tvil om at jentefølelsen min var skammelig feil.

Må legge til at alt annet så bra ut og babyen så frisk og rask ut på alle måter. Så da får vi snart på shopping etter gutteklær, kan jo knapt bruke noe av det vi har fra før, litt for mye rosa ja;)

Er nesten skjelven ennå jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så moro med gutt da!:) Løp og kjøp masse fine gutteklær!;)

Skrevet

Hei grattis!

Har jente fra før og venter gutt nå. Var vel liten tvil om at det blir gutt ja. Det med klær er en liten nedtur. Må innrømme at jeg en stund var littebitt skuffet med tanke på at jeg kunne spart masse penger på gjenbruk av klær. Men på den annen side er det artig med en av hver også da. Og så har man kjempegod unnskyldning til å handle inn nytt! Alle forstår jo at man ikke kan kle en liten gutt i søte rosa klær!

Problemet mitt er at jeg nå i noen år har levd i en rosa liten verden og det er neimen ikke helt lett å forelske seg like mye i klærne som henger på guttesiden... Mye kjedelige farger synes jeg, og så liker jeg ikke helt tanken på å kle opp min lille gutt i diverse klær med monstertrykk... Hvorfor må gutter ha monster og Spiderman osv. Hva er galt med søte bamser, hunder, biler osv? Kan jo se kul og tøff ut selv uten skumle monstre! Kanskje trenden endrer seg til høsten?

Skrevet

Må si jeg ikke er særlig oppdatert på guttefronten, men monstere og spiderman blir det ikke med det første hvertfall:) Blir litt spaning nå ja. Kjenner det er litt småbittert, for har himla mye søtt fra jentene mine som jeg gjerne skulle brukt igjen. Men, har tenkt at jeg får pakke alt fint ned og spare det, kanskje noen av søsknene min får jenter en gang;) Kommer til å bli enda mer spennende nå, er jo jentemamma jeg. Får håpe han er tøff som skal ha to storesøstre å hamle opp med, har en følelse at han kommer til å bli litt mammagutt, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...