Gå til innhold

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii, det ble ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

en GUTT:):):) trodde hverken mine egne øyne eller ører da jeg så både guttetiss og pung og legen smilte lurt og spurte om vi så hva dette var;);) Med to jenter fra før må jeg nok innrømme at jeg var ganske innstilt på jente nr 3, men her var det ikke noe tvil om at jentefølelsen min var skammelig feil.

Må legge til at alt annet så bra ut og babyen så frisk og rask ut på alle måter. Så da får vi snart på shopping etter gutteklær, kan jo knapt bruke noe av det vi har fra før, litt for mye rosa ja;)

Er nesten skjelven ennå jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Gratulerer!!!!

Venter også en liten gutt, har en av hver fra før jeg da, så her blir det annenhver! Koselig altså! Her må det også bli litt shopping av gutteklær da jeg har gitt bort det meste av klærne da vi egentlig hadde sagt oss ferdige med små.... Og det er helt greit, er jo så koselig å se på alle de bittesmå klærne!

Kos deg videre!

Skrevet

Hi Hi. Har det akkurat på samme måte. Har to jenter fra før og fikk akkurat vite at vi venter en gutt. Jeg var sikker på at dette ble en jente til..

Masse lykke til videre og gratulerer med gutten:0))

Skrevet

hihi, så gøy, da er vi flere som har "klart" det. Statistikken går jo faktisk litt mot oss. Jentene mine har vært veldig like hele veien i oppveksten, så blir spennende og se om det blir noe annet med gutten;)

Skrevet

Jentene mine er så ulike som det går ann, så jeg gleder meg utrolig til å se gutten. Blir han lik noen av dem eller helt annerledes. Dette blir ihvertfall veldig gøy.

Masse lykke til:0))

Skrevet

Så fint at alt så bra ut, og at dere venter en prins:-)

Det er utrolig gøy med ulike kjønn. Vi venter gutt nr 2. Har en av hver fra før. Lykke til videre med spiren.

Skrevet

Gratulerer så mye med lille prinsen i magen :o) Er det ikke hærlig??? Jeg fikk nemlig samme beskjed som deg for 2 uker siden. Jeg har også to jenter og var veldig sikker på at det så klart kom ei lita jente til, men neida der zooomet hun inn og viste både tissefant og pung :o) Spurte henne om hun var helt sikker og hun sa at det ikke gikk ann å bli mer sikker :-)

Lykke til videre i svangerskapet, kan tenke meg jentene dine gleder seg til å få en liten lillebror (",) STAS!!!!!!

Skrevet

Jaa, fortalte det når jeg henta i bhg idag og en lillebror var ikke dumt. Mest eldstemann som forstår, og hun har jo "bare" en lillesøster fra før:)

Skrevet

Jeg har jente fra før, og var totalt innstilt på ei jente til. Men, trengte ingen jordmor for å tyde de ultralydbildene nei. Litt rart, ble liksom så usikker på gutt, jeg kan jo ingenting om gutter!!! Uansett, alt så helt fint ut, er glad for det. Storesøster på to snakker mye om lillebror i magen nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...