Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå ammet lillegullet mitt 5-6 ganger siden vi stod opp kl 8..

Er det for mye? noen andre som har det sånn??

Hun er 3 mnd, og veier litt over 7kg.. Kan det hende hun trenger mer mat som metter? velling? noen som har noen råd å gi meg?

Synest det er litt slitsomt å amme så ofte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik holder vi på også, han er ikke fylt tre mnd enda og han veier 8 kg.

Men jeg tror du bare må være glad hun spiser og prøve å ikke fokusere på hvor slitsomt det kan være. Det er ikke lett å bli mamma og det er ikke lett å ha baby. Men tror vi bare må ta slitet å tenke på hvor heldig vi er som bare må amme ofte istedet for at babyen skulle være syk å ikke legge på seg i det hele tatt.

Har ingen tips annet enn å prøve å oppmuntre meg selv når jeg blir litt lei. :)

Skrevet

Jo, slik holdt vi også på en ukes tid rett før hun ble fire måneder, men så ga det seg igjen, så kanskje bare litt tålmodighet :-) Hun er 5 måneder nå og jeg har så smått innført et grøtmåltid midt på dagen, men det har ikke ført til noe mindre amming da :-)

Skrevet

Det kan jo være økedøgn. Har hørt at det kan vare opptil 1 uke. De har visst en del økedøgn rundt 3mnds alderen

Skrevet

Hvor lenge spiser hun om gangen da? Hvis det bare er småspising vil hun bli fort sulten igjen, og da kan et tips være å prøve å gi lengre måltider..

Skrevet

Ja ville nok prøvd å gi henne litt lengere måltider, men bare vær glad hun spiser. Min tullen er 4 mnd og veier 5500. Spiser veldig lite. Slitsomt å hele tiden mase om mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...