BarnNr.4 :) Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har nå ammet lillegullet mitt 5-6 ganger siden vi stod opp kl 8.. Er det for mye? noen andre som har det sånn?? Hun er 3 mnd, og veier litt over 7kg.. Kan det hende hun trenger mer mat som metter? velling? noen som har noen råd å gi meg? Synest det er litt slitsomt å amme så ofte..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Slik holder vi på også, han er ikke fylt tre mnd enda og han veier 8 kg. Men jeg tror du bare må være glad hun spiser og prøve å ikke fokusere på hvor slitsomt det kan være. Det er ikke lett å bli mamma og det er ikke lett å ha baby. Men tror vi bare må ta slitet å tenke på hvor heldig vi er som bare må amme ofte istedet for at babyen skulle være syk å ikke legge på seg i det hele tatt. Har ingen tips annet enn å prøve å oppmuntre meg selv når jeg blir litt lei.
nungo Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jo, slik holdt vi også på en ukes tid rett før hun ble fire måneder, men så ga det seg igjen, så kanskje bare litt tålmodighet :-) Hun er 5 måneder nå og jeg har så smått innført et grøtmåltid midt på dagen, men det har ikke ført til noe mindre amming da :-)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Det kan jo være økedøgn. Har hørt at det kan vare opptil 1 uke. De har visst en del økedøgn rundt 3mnds alderen
Grateful mom Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hvor lenge spiser hun om gangen da? Hvis det bare er småspising vil hun bli fort sulten igjen, og da kan et tips være å prøve å gi lengre måltider..
walde81 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Ja ville nok prøvd å gi henne litt lengere måltider, men bare vær glad hun spiser. Min tullen er 4 mnd og veier 5500. Spiser veldig lite. Slitsomt å hele tiden mase om mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå