Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei Mami! Så gøy at du har "kommet tilbake". Har observert nicket ditt ved flere anledninger.. Fulgte en stund med på hjemmesiden til lille E, hun er vel fortsatt like nydelig. Og så deg på facebook her en dag, du er knallpen:) Alt bra med deg/dere? Hilsen mamma'n til en gutt på E's alder :-)
Mamsen86 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hei hei :-) Så koselig. Nå fikk jeg først hjertet mitt litt oppi halsen, ikke ofte jeg ser nicket mitt sånn.. Og på et anonymforum er det sjeldent positivt;-) Men dette var jo ikke noe å være redd for! :-) Ja, hehe, har flytta litt utpå "lændet", merker jeg har litt mer fritid og litt mindre å finne på om dagen, så da blir det litt (mye?) DIB ;-) Søkte på nicket mitt å så at jeg lå på en av de mest aktive bruker-listene, om å poste en del svar.. *LeR*, lenge siden jeg var så brutal på dette ;-P Alt er bra med både meg og Emmy :-) Emmy har blitt tjue mnd og stor jente, med masse meninger og sterk vilje :-) Så morsomt atte! Men iallefall, hyggelig med et sånt innlegg til meg! :-) Gjorde liksom dagen min litt, hehe. Håper at alt står bra til med både deg og gutten din! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ja, skjønner du fikk hjertet litt oppi halsen, hadde egentlig tenkt til å ikke være anonym, men kanskje like greit :-) Mange her inne vet hvem jeg er osv., så like greit, fant jeg ut :-) Så gøy med flytting ut på landet :-) Husker du var her en del før, og mange her inne som har "savnet" det - så alltid koselig når folk kommer tilbake :-) Min lille er 22 mnd i skrivende stund, tiden flyr! Alderen er jo bare utrolig herlig da, de finner på så mye morsomt. Viljen kommer hvertfall tydelig frem her i gården også :-) Lykke til videre da! Nydelig bilde av deg på profilen, btw.. ;-)
Mamsen86 Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hihi, ok, må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvem du er nå! ;o) Sånn *hint,hint*, lov til å sende en PM ) Ja, det er veldig deilig her. Nesten litt for idyllisk! Her om dagen så var det to dådyr ved postkassa, hehe. Ikke helt hva jeg er vandt med, men.. Emmy stortrives her, og det er det viktigste ) Her har hun hage og egne tomatplanter som hun steller med ) (Les: Overvanner og river i stykker, hehe.) Ja, jeg syntes nesten at tiden flyr altfor fort, jeg. :-O Det er nesten (bare nesten, ja!) så jeg blir babysyk igjen, savner den tiden no' helt utrolig! Men samtidig så er det så vanvittig morsomt nå ) Sier så mye rart og gjør så mye artig, hehe. Lærer nye ting hver dag! Lykke til videre til dere også, og ha en flott dag videre =D
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 har mami hjemmeside???? heter datteren hennes emmy?? kult navn =D
Mamsen86 Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Nei har ikke hjemmeside lengre :-) Og nei, hun heter ikke Emmy. Hun heter Emilia :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Så nydelig navn du har på datteren din, Mami! Emilia er fantastisk vakkert!
Mamsen86 Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Jo, takk. Må si meg enig med deg der ;o) Dette var en hyggelig dag, syntes jeg. Takket være denne tråden! Anonyme KAN faktisk være hyggelige! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå